بازی لیورپول اینترمیلان پخش زنده

0

بازی لیورپول اینترمیلان پخش زنده

اینتر برای جبران شکست دور رفت برابر لیورپول باید این تیم انگلیسی را در آنفیلد شکست دهند.

لیورپول با برتری ۲-۰ در بازی رفت، برای بازی برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا عصر سه‌شنبه در آنفیلد پذیرای اینترمیلان است.

پخش زنده بازی اینتر و لیورپول امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

بازی اینتر و لیورپول در لیگ قهرمانان اروپا امروز سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ از ساعت ۲۳:۳۰ انجام می شود.

لیگ قهرمانان اروپا اینتر و لیورپول ساعت بازی ۲۳:۳۰ شبکه سه

تماشای آنلاین فوتبال اینتر و لیورپول شبکه ۳ سه زنده

شاگردان یورگن کلوپ با گل‌های روبرتو فیرمینو و محمد صلاح در سن سیرو به پیروزی رسیدند و مدافع عنوان قهرمانی اسکودتو برای زنده نگه داشتن رویاهای خود برای کسب افتخار در قاره با نبردی دشوار روبه‌رو شده است.

ساعت بازی لیورپول ساعت بازی اینترمیلان بازی های امشب لیگ قهرمانان اروپا

پس از یک رکورد عالی در مرحله گروهی با شش برد از شش بازی، تیم کلوپ به هفتمین پیروزی خود نیز در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی رسید. مهم نیست که چقدر کلوپ بخواهد آن را کم اهمیت جلوه دهد ولی لیورپول بعد از کسب قهرمانی در جام اتحادیه امیدوار به کسب چهار جام در این فصل است.

لیورپول توانست با برتری برابر وستهام قدرت خود را حفظ کند و با روحیه بالا به مصاف تیم اینتر خواهد رفت.

هیچ فرمولی جز نمایش پر گل برای اینتر سیمونه اینزاگی وجود ندارد تا شانس صعود به یک هشتم نهایی را داشته باشد، اما خبر خوب برای سرمربی نراتزوری این است که مهاجمان او توانستند در دیدار برابر سالرنتینا قدرت خود را نشان دهند.

لائوتارو مارتینز که از دسامبر نتوانسته بود درخشش داشته باشد سه گل برای تیمش به ثمر رساند و ادین ژکو نیز دو بار گلزنی کرد.

از فصل ۲۰۱۱-۲۰۱۰ تا کنون اینترمیلان نتوانسته است تا یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه پیدا کند، اما تنها یک تیم در تاریخ لیگ قهرمانان اروپا توانسته است شکست با اختلاف دو گل را در این مرحله جبران کند که این تیم  منچستریونایتد مقابل پاری سن ژرمن در فصل ۱۹-۲۰۱۸ بود.

علاوه بر این، برد ۲-۰ در سن سیرو، سومین پیروزی و سومین کلین شیت لیورپول در دیدار مقابل اینتر در لیگ قهرمانان اروپا را رقم زد و اگر قرار باشد یک بازگشت خیره کننده انجام شود، اینتر کاری بسیار دشوار در پیش دارد.

تیاگو آلکانتارا، روبرتو فیرمینو و جوئل ماتیپ مصدومیت‌های جزئی دارند و ممکن است در این دیدار نیمکت نشین باشند. اگر ماتیپ آماده شروع بازی نباشد، ابراهیما کوناته می‌تواند جای خود را در خط دفاعی حفظ کند. هم‌چنین با توجه به این‌که دیوگو جوتا اکنون به آمادگی کامل بازگشته است، کلوپ ممکن است تصمیم بگیرد که این بازیکن را نیز از ابتدا بازی دهد.

در دیگر دیدار این مرحله از رقابت‌ها بایرن مونیخ در خانه به دیدار سالزبورگ می‌رود. دیدار رفت دو تیم با تساوی یک بر یک به پایان رسید و این بایرن بود که در دقایق پایانی به لطف گلزنی کینگزلی کومان توانست بازی را به تساوی بکشاند. بعد از مدت‌ها دوری از تریب، قرار است مانوئل نویر در این دیدار در زمین حضور داشته باشد و در ترکیب تیمش قرار گیرد.

بایرن در بازی رفت ماه گذشته از شرایط آرمانی فاصله داشت، اما توانست با کومان در اواخر بازی به تساوی برسد.

قهرمان بوندسلیگا در هر ۶ بازی خود در گروه E پیروز شد تا در صدر جدول قرار گیرد و در این مرحله دو بار بارسلونا را شکست داد تا این باشگاه برای هجدهمین بار در مرحله حذفی این رقابت‌ها بازی کند.

فصل گذشته، بایرن در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌ها توسط پاری سن ژرمن حذف شد و در واقع در ۹ فصل از ۱۰ فصل اخیر خود به یک چهارم نهایی یا مرحله بهتر از آن رسیده است، بنابراین شگفتی بزرگی خواهد بود اگر این تیم آلمانی  در یک هشتم نهایی حضور نداشته باشد و سالزبورگ به این مرحله برسد.

بایرن هر پنج بازی خانگی خود را در رقابت‌های خانگی مقابل تیم های اتریشی برده است و ۱۵ بار در این بازی‌ها موفق به گلزنی شد، از جمله پیروزی ۳-۱ مقابل سالزبورگ زمانی که دو تیم در مرحله گروهی رقابت‌های ۲۰۲۱-۲۰۲۰ به مصاف هم رفتند.

شاگردان یولیان ناگلزمن پس از تساوی ۱-۱ مقابل بایر لورکوزن در بوندسلیگا  وارد این رقابت خواهند شد و با ۹ امتیاز اختلاف نسبت به بوروسیا دورتموند رده دومی در صدر جدول باقی مانده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ