سریال سودا کی پخش میشود و از کجا پخش میشه

0

سریال سودا کی پخش میشود و از کجا پخش میشه

تیزر رسمی سریال نمایش خانگی «سودا» به کارگردانی ایمان یزدی و تهیه‌کنندگی مهرداد فرید رونمایی شد ، «سودا» نخستین سریال ایمان یزدی در مقام کارگردانی به شمار می‌رود که فیلمنامه‌ی این تریلر اجتماعی را نیز به نگارش در آورده است.

سریال سودا از کدام پلتفرم پخش میشود

این مجموعه پس از پشت سر گذاشتن مراحل پس تولید، از چهارشنبه ۱۸ اسفند در پلتفرم‌های لنز ایرانسل، آپرا، آیو و آیگپ تی وی، اکران آنلاین خود را آغاز می‌کند.

بازیگرانی که در این سریال به ایفای نقش پرداخته‌اند عبارتند از: محمدرضا علیمردانی، بهاره کیان‌افشار، سمیرا حسن پور، پیام احمدی‌نیا ، سید یاسر جعفری، شبنم فرشاد جو، ابوالفضل همراه، پژواک ایمانی، ابراهیم کوخایی، اکبر رحمتی، شیلا نوروزی، آرمین راستگو، علیرضا قرایی، مرضیه اکبر نژاد، با معرفی ساغر کیان، با حضور علیرضا طلیسچی، بهناز پور فلاح و محمد‌رضا هدایتی و با هنرنمایی پرویز فلاحی‌پور و بهرنگ علوی.

سریال سودا دانلود رایگان سریال سودا جدول پخش شبکه نمایش خانگی

سریال سودا با اینترنت ایرانسل به صورت رایگان قابل دسترس است. در غیر این صورت (با سایر اپراتورها و ISP ها) به لینک فروش قانونی هدایت خواهید شد!

کاربران ایرانسلی لنز، می‌توانند به صورت رایگان و بدون نیاز به خرید اشتراک، این برنامه را با تعرفه تمام‌بهای اینترنت مشاهده کنند.

لینک های قسمت های جدید سریال سودا، چهارشنبه هر هفته راس ساعت ۲۰:۰۰ درج خواهند شد

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ