سرقت از یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی

0

ساتین نیوز: سارقان نقاب دار با وجود تلاش فروشنده زن، موفق به سرقت از یک فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی در آمریکا شدند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، این فروشنده زن با رویارویی با این سه سارق تلاش کرد تا مانع سرقت آن ها از فروشگاه شود. با این حال بنا به گزارش پلیس محلی آمریکا، سارقان موفق به سرقت تعدادی از محصولات فروشگاه به ارزش تقریبی ۳ هزار دلار شدند. بنا به گزارش دیلی میل این اتفاق در حدود ساعت ۲.۳۰ دقیقه بعدازظهر روز شنبه در یک فروشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی (Rescue Spa) در منهتن نیویورک رخ داد.

ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته فروشگاه تهیه شده چگونگی وقوع این سرقت را به تصویر می کشد. در این ویدئو ۱۴ ثانیه ای مشاهده می شود این سارقان یک به یک وارد فروشگاه شده و به سمت قفسه ها می روند.

فروشنده زن با دیدن سارقان نقابدار به سمت آن ها رفته و تلاش می کند مانع سرقت شود، اما موفق به این کار نمی شود. این ویدئو نشان می دهد در حالی که فروشنده زن با نزدیک شدن به یکی از سارقان سعی می کند او را از قفسه دور کند، اما با ضربه لگد سارق به عقب پرتاب می شود. دو سارق دیگر نیز با برداشتن تعدادی از محصولات فروشگاه به سمت درب خروجی حرکت می کنند. سارق سوم نیز بلافاصله پس از آن ها از فروشگاه خارج می شود.

بنا به گزارش دیلی میل، بیگ اپل یا شهر نیویورک به تازگی با افزایش جرم و جنایت روبه رو شده است به طوری که آمار جنایت که توسط پلیس در ماه فوریه منتشر شده افزایش تقریبا ۶۰ درصدی در مقایسه با ماه مشابه سال گذشته را نشان می دهد.

نجات کودک ۹ ساله از تصادف با اتوبوس + فیلم

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ