سامانتا جانسون فوتبالیست زن آمریکایی +عکس

0

سامانتا جانسون فوتبالیست زن آمریکایی

در جهان ۲ سامانتا جانسون معروف وجود دارد.

سامانتا «سم» تیلور-جانسون Sam Taylor-Johnson (با نام دوشیزگی تیلور-وود و زاده ۱۷ ژانویه ۱۹۶۹) کارگردان، عکاس و هنرمند انگلیسی است. کارگردانی را در سال ۲۰۰۹ با فیلم پسر هیچ‌کجا آغاز کرد. او با بازیگر انگلیسی، آرون تیلور-جانسون ازدواج کرده‌است.

تیلور-وود بر دو سرطان غالب شده‌است. در دسامبر ۱۹۹۷، در ۳۰ سالگی، به سرطان روده بزرگ دچار شد و اگرچه دیر تشخیص داده شد ولی مورد درمان قرار گرفت. سه سال بعد، در سال ۲۰۰۰، دچار سرطان سینه شد.

او یوگا و مدیتیشن کار می‌کند و می‌گوید «بدون مدیتیشنی که انجام می‌دهم، نمی‌توانستم زنده بمانم. فکر می‌کنم این چیزی است که مرا قادر ساخته با جنون مقابله کنم.»

همسر سامانتا جانسون مجری جام جهانی سامانتا جانسون کیست جام جهانی 2022 قطر

همسر و فرزندان سامانتا تیلور-جانسون

تیلور-وود با سوداگر هنری، جی جاپلینگ، در سال ۱۹۹۷ ازدواج کرد. آنها دو دختر دارند: آنجلیکا (متولد ژوئن ۱۹۹۷) و جسی فینیکس (متولد نوامبر ۲۰۰۵). در سپتامبر ۲۰۰۸، تیلور-وود و جاپلینگ اعلام کردند که دوستانه و بعد از ۱۱ سال زندگی مشترک از هم جدا می‌شوند.

تیلور-وود در سال ۲۰۰۹ آرون تیلور-جانسون را ملاقات کرد و باهم وارد رابطه ای شدند. این زوج در اکتبر ۲۰۰۹، نامزدی خود را اعلام کردند و در ۲۱ ژوئن ۲۰۱۲ ازدواج کردند. بعد از این نام سم، به سم تیلور-جانسون تبدیل شد. این زوج دو دختر دارند: ویلدا ری (متولد ۷ ژوئیه ۲۰۱۰) و رمی هیرو (متولد ۱۸ ژانویه ۲۰۱۲).

***

همسر سامانتا جانسون مجری جام جهانی سامانتا جانسون کیست جام جهانی 2022 قطر

سامانتا جانسون مجری قرعه کشی جام جهانی

سامانتا جانسون Samantha Martel Johnson متولد ۱۹۹۱ در آمریکاست.

همسر سامانتا جانسون مجری جام جهانی سامانتا جانسون کیست جام جهانی 2022 قطر

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ