عادل کلاه کج الان کجاست ماجرای کلاهبرداری چیست

2

عادل کلاه کج الان کجاست ماجرای کلاهبرداری چیست

عادل کلاه‌کج (متولد ۲ اسفند ۱۳۶۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است. وی سابقه بازی در تیم‌های فولاد خوزستان، صبا باتری، پرسپولیس تهران، مس کرمان، سپاهان اصفهان، استقلال خوزستان، راه آهن و استقلال اهواز را دارد.

کلاهبرداری عادل کلاه کج عادل کلاه کج ثروت عادل کلاه کج بیوگرافی عادل کلاه کج

ماشین پورشه گرانقیمت عادل کلاه کج

کلاهبرداری و حکم بازداشت

در تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۱ شعبه دوم بازپرسی شهرستان رامهرمز تصویر عادل کلاه‌کج و پنج فرد دیگر را منتشر و اعلام کرد که «در یک پرونده متهم به تشکیل شبکه چند نفری کلاهبرداری با ۱۲۵۴ شاکی و اخلال در نظام اقتصادی کشور هستند.»

کلاهبرداری عادل کلاه کج عادل کلاه کج ثروت عادل کلاه کج بیوگرافی عادل کلاه کج

کلاه‌کج در یک استوری اینستاگرامی با رد این اتهامات، اعلام کرد که این پرونده ربطی به او نداشته و ندارد.

وی نوشت: سلام خدمت همه دوستان، صحبت زیاد است من الان چندین ماهه درگیر این پرونده هستم که به من هیچ ارتباطی نداشت و نداره و به شدت تکذیب می کنم.

بنده سالم زندگی کردم و می کنم و به همین خاطر زیر بار حرف زور به هیچ عنوان نمی روم و نرفتم و نخواهم رفت حتی به قیمت از دست دادن جانم باشه و در اولین فرصت همه حرف ها زده خواهد شد.

کلاهبرداری عادل کلاه کج عادل کلاه کج ثروت عادل کلاه کج بیوگرافی عادل کلاه کج

اطلاعیه دادگستری در خصوص صندوق غیر مجاز آیناز قلندری

🔸 به نقل از روابط عمومی دادگستری شهرستان رامهرمز، هیچ گونه هماهنگی با دادستانی شهرستان رامهرمز در خصوص فراخوان یا بازپرداخت اعضای صندوق غیر مجاز قلندری صورت نگرفته است و جهت بازپرداخت نیاز به افتتاح حساب جدید نمی باشد و کلیه پرداخت ها از طریق بانک ملی صورت می پذیرد.

🔹 با توجه به متواری بودن خواهران قلندری و عادلکلاه‌کج هر آدرس یا نشانی از نامبردگان در سراسر کشور در اختیار دارید جهت اخذ نیابت قضایی و حکم جلب سیار به دادگستری مراجعه نمایید.

توجه

کلاهبرداری با عنوان “صندوق وام خانگی” در ایران جدید نیست و زیرشاخه ای از کلاهبرداری های سرمایه گذاری دسیسه پانزی است.

مدل کلاهبرداری اینجوریه که متقاضیان وام پولی رو به‌عنوان پیش پرداخت اقساط وام به صندوق پرداخت میکنن. مثلا با پرداخت ۱۰میلیون تومان و ماهانه یک میلیون تومان میتونن بعد از گذشت ۶ماه وام ۵۰میلیون تومانی یا با مبلغی بالاتر بدون سود دریافت کنند. بخش دیگر ماجرا اینه که این صندوق ها مدل سرمایه گذاری هرمی برای عضوگیری و سودهی هم دارن.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. سلام می گوید

    بنده سالم زندگی کردم و میکنم وارد آخر گفته به وقتش حرف میزنم؟ اولا اگه به تو ربطی نداره پس چرا میگی چند ماهه درگیر این پرونده ام دوما کسی منتظر نیست که به وقتش تو حرف بزنی مردم بیکار نیستند منظورم همون مردم مظلومه ایرانه که ی سری آدم نمای کلاه بردار باعث شده خیلی جاها زندگی براشان سخت بشه و تاوان حرامخوری و زیاده خواهی بعضی ها را مردم پس بدهند اگه تو پاکی فرار نکن برو پیش قانون حرف بزن ما به کسی تهمت نمیزنیم ولی؟؟؟

  2. مهران می گوید

    با سلام همه مجرمان این حرفو میزنن من بیگناه هستم تو بخاطر رفاه بیشتر خودت با زندگی خیلی ها بازی کردی تاوان پورشه سوار شدن تو رو ملت دادند ملتی که خود از چنگال مار تورم و اقتصاد فلج مملکت به چنگال اژدها که امثال شمایید پناه بردند و دریغ از شماها