پیشنهاد دیوانه‌وار به فوق ستاره فوتبال جهان/ بزرگ‌ترین پاداش تاریخ برای جلوگیری از انتقال خبرساز

0

پیشنهاد دیوانه‌وار به فوق ستاره فوتبال جهان/ بزرگ‌ترین پاداش تاریخ برای جلوگیری از انتقال خبرساز

ساتین –

قرارداد کیلیان امباپه با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل جاری به اتمام می‌رسد و این بازیکن می‌تواند به‌عنوان بازیکن آزاد از این تیم جدا شود. 

پیش از این گفته می‌شد که این ملی‌پوش فرانسوی تصمیم نهایی خود را برای جدایی از این تیم و پیوستن به رئال مادرید گرفته اما به نظر می‌رسد که شرایط کمی به سود پی‌اس‌جی تغییر کرده است. 

در چند روز گذشته بسیاری از منابع فرانسوی و افراد نزدیک به این بازیکن از احتمال تمدید قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن خبر دادند و امباپه نیز در مصاحبه‌ای در پاسخ به این سوال که آیا احتمال دارد فصل آینده هم در پارک دو پرنس حضور داشته باشد؛ گفت که گزینه تمدید قرارداد با پی‌اس‌جی کاملا محتمل است. 

در همین رابطه امروز بی‌بی‌سی ادعای جدیدی را مطرح کرد مبنی بر اینکه باشگاه پاریسی به امباپه پیشنهادی دو ساله ارائه کرده و حاضر است در صورت پذیرش این پیشنهاد، به وی ۱۸۰ میلیون یورو پاداش بدهد که بزرگترین پاداش تاریخ فوتبال به یک بازیکن جهت تمدید قرارداد است. دستمزد ۵۰ میلیون یورو خالص در سال نیز برای امباپه در نظر گرفته شده با این حال بی‌بی‌سی گزارش داده که برای امباپه همچنان پیوستن به رئال در اولویت قرار دارد.

در مصاحبه اخیر، امباپه صحبت از مطرح شدن پارامترهایی جدید کرد که تصمیم گیری را برای او دشوار کرده که گویا منظور همین پاداش نجومی پی‌اس‌جی بوده است.

گی‌یم بالاگه، خبرنگار سرشناس اسپانیایی بی‌بی‌سی هم معتقد است که امباپه همچنان علاقه بسیاری به پیوستن به رئال مادرید دارد اما دوست دارد این باشگاه مبلغی بیشتر از آنچه پی‌اس‌جی به او پیشنهاد کرده پرداخت کند. 
او در این‌باره گفت: «شاید شنیده باشید که امباپه در حال بررسی شرایط جدیدی است. بعضی مدعی شده‌اند که او تصمیم دارد در پی‌اس‌جی بماند. این شرایط جدید؟ این یعنی ۱۵۰ میلیون یورویی که پی‌اس‌جی می‌خواهد به او بپردازد. او می‌خواهد که رئال مبلغ بیشتری را پرداخت کند و این باشگاه هنوز هم مقصد مورد علاقه او است. پای هیچ باشگاه دیگری در میان نیست.»

پاری سن ژرمن نیوز

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ