اعدام سه هندی به جرم تجاوز گروهی به خبرنگار زن + عکس

0

دادگاهی در هند با استناد به قانون جدید مبارزه با تجاوز گروهی، سه مرد را به اعدام با طناب دار محکوم کرد. این افراد سال گذشته در یک کارخانه پارچه بافی متروکه به یک خبرنگار عکاس زن تجاوز کرده بودند.

  فیلم تجاوز گروهی فیلم تجاوز جنسی عکس تجاوز گروهی عکس تجاوز جنسی تجاوز گروهی تجاوز جنسی به زور

بنا به گزارشها، این نخستین بار است که در هند متهمی به خاطر تجاوز گروهی که منجر به مرگ نشده، به اعدام محکوم می شود. با این حال، متهمان مذکور یک ماه بعد از تجاوز به عکاس مذکور به همراه دو مرد به یک زن دیگر نیز تجاوز کرده بودند.

شالینی فانسالکار جوشی، قاضی دادگاه بمبئی با دفاع از صدور حکم اعدام برای متجاوزان گفت: «برای چنین حوادثی نباید هیچ گونه گذشتی داشت.»

به گفته او، با این حکم باید پیام واضح و رسایی به جامعه داد.

سال گذشته عکاس خبری ۲۲ ساله ای که همراه یک همکار مرد برای عکاسی به کارخانه متروکه رفته بود، هدف حمله این سه نفر قرار گرفت. متهمان به خبرنگار عکاس تجاوز کردند و مرد همراه او را کتک زدند.

بعد از آن که این حادثه در رسانه ها منتشر شد، یک تلفنچی ۱۸ ساله هم گزارش داد که ماه قبل در همان محل مورد تجاوز قرار گرفته است.

بعد از تجاوز به یک دانشجوی ۲۳ ساله در اتوبوسی در دهلی و مرگ او در دسامبر سال ۲۰۱۲ (اواخر آذر ۱۳۹۱)، موضوع تجاوز گروهی در هند به شدت زیر ذره بین قرار گرفته است.

پرونده تجاوز به این دانشجو باعث خشم عمومی در هند و اعتراض های گسترده شد. تا جایی که در نهایت مقام های هند مجبور شدند قانون تازه ای برای مبارزه با تجاوز تدوین کنند.

در حادثه تجاوز به این دانشجو در دهلی، چهار مرد به مرگ محکوم شدند. (بی بی سی)

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ