عصبانیت بوکسور معروف از بازیکنان منچستریونایتد/ شما باید بازنشسته شوید!

0

عصبانیت بوکسور معروف از بازیکنان منچستریونایتد/ شما باید بازنشسته شوید!

ساتین –

تایسون فیوری منچستریونایتد را به دلیل عملکرد شرم‌آورش مقابل برایتون مورد انتقاد قرار داد و گفت که تیم باید مثل خودش بازنشسته بشود.

شیاطین سرخ روز شنبه در ورزشگاه آمکس با نتیجه ۴-۰ از مرغ‌های دریایی شکست خوردند تا رسماً به امید ضعیف خود برای حضور در بین چهار تیم برتر پایان بدهند. شکست یونایتد ثابت کرد که این بدترین فصل این باشگاه در تاریخ لیگ برتر بوده است. حتی برد خارج از خانه مقابل کریستال پالاس در آخرین بازی رقابت‌ها هم ۶۴ امتیازی که یونایتد در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ به دست آورده بود را تحت‌الشعاع قرار نخواهد داد.

هواداران حاضر در این بازی نتوانستند عصبانیت خود را پنهان کنند و شعار می‌دادند: «شما برای پوشیدن پیراهن مناسب نیستید.» و فیوری هم که در خانه در حال تماشا کردن این بازی بود از یونایتد انتقاد کرد. او حتی گفت که بازیکنان باید او را در بازنشستگی دنبال کنند و وقتی پس از ناک‌اوت کردن دیلیان وایت، دستکش‌های خود را آویزان کرد آنها هم باید بازنشسته بشوند.

این بوکسور ۳۳ ساله در استوری اینستاگرام خود از تیم محبوبش انتقاد کرد. در توضیح کلیپش نوشت: «شوکه کننده است، فصل شوکه کننده‌ای داریم. فصل ۲۰۲۳ را بیاورید.»

او در ویدئو گفت: «به شما می‌گویم، مهم نیست جیپسی کینگ بازنشسته بشود، چه می‌گویید یونایتد؟ چرا آن‌ها بازنشسته نمی‌شوند؟ دست بردارید!»

برونو فرناندش در مصاحبه پس از بازی خود اعتراف کرد که او و هم‌تیمی‌هایش برای پوشیدن این پیراهن مناسب نیستند. و رالف رانگنیک، سرمربی موقت، از هواداران یونایتد عذرخواهی کرد و عملکردشان را «تحقیرآمیز» توصیف کرد. او گفت: «مهم است که از هواداران خود که از منچستر تا برایتون آمدند عذرخواهی کنیم. ما از ابتدا تا انتها خوب نبودیم. عملکردمان نه تنها ضعیف، بلکه بسیار ضعیف بود. امروز یک شکست تحقیرآمیز خوردیم. فکر می‌کنم این دومین شکست بد من در کل دوران مربیگری‌ام در ۳۵ سال گذشته بود. نه فقط به خاطر باخت ۴-۰، بلکه به خاطر نحوه بازی کردن‌مان. غیرقابل قبول است.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ