مهلت اعتراض به یارانه معیشتی ۱۴۰۱

3

مهلت اعتراض به یارانه معیشتی ۱۴۰۱

پیش از این وزارت اقتصاد اعلام کرده بود که در طرح ساماندهی یارانه کالاهای اساسی ۷۲ میلیون نفر که در دهک‌های یکم تا نهم درآمدی هستند مشمول یارانه نقدی ۳۰۰ یا ۴۰۰ تومانی شده‌اند.

در عین حال حدود ۱۲ میلیون نفر که تا پیش از این یارانه نقدی دریافت نمی‌کردند و یا اینکه در مقطعی یارانه آنها حذف شده بود به همراه افرادی که در دهک دهم درآمدی هستند، از لیست دریافت یارانه ها حذف شده‌اند. طی روزهای اخیر که دولت اقدامات خود در راستای حذف ارز ترجیحی و ساماندهی یارانه‌ها را آغاز کرد، اعلام شد که سامانه‌ای جهت ثبت‌نام این افراد اعلام خواهد شد.

پیامک وزارت رفاه به کسانی که یارانه نگرفتند/ ۳ ماه برای ثبت نام فرصت دارید

در همین رابطه پیامکی از سوی وزارت رفاه برای سرپرستان خانوارهایی که یارانه دریافت نکرده‌اند ارسال شده که به شرح زیر است:

یارانه معیشتی سایت یارانه معیشتی اعتراض به یارانه معیشتی

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. واقعیت می گوید

    این یارانه مربوط به همه مردم این خاک هست ، از پول نفت و منابع تمام مردم ایران هست ، پس بطور مساوی باید بین تمام مردم تقسیم شود ، این میشود عدالت ، حالا اگر از پولهای باد آورده ، مانند اوقاف و آستان قدس و حرمین و امام زاده ها میخواهید ببخشید ، به هر دهکی که دوست دارید کمک کنید و به حساب های شخصی شان وارد شوید ، ولی پول نفت و منابع خودمون رو مانند گداها با بدبخت کردن یک عده و خوشبخت کردن یک عده ندهید، هر ایرانی که در خاک خود زندگی میکند باید از پول نفتشان همانند زمان قدیم بهره مند شود . صدقه و کمک به گدا نیست که بخواهید ببینید کدام ایرانی نا توان و کدام ایرانی ثروتمند هست . شما فقط خدمتکار مردم ایران هستید نه بخشنده . بروید از درآمدهای اوقاف و آستانه ببخشید نه درآمد نفتی کل مردم ایران.

  2. رضا می گوید

    با این روند پرداخت تورم بسیار بیشتر خواهد شد و به هیچ عنوان جوابگوی معیشت مردم نخواهد بود و در آینده بسیار نزدیک بیکاری بسیار گسترده دامن گیر دولت خواهد شد که تبعات بد اجتماعی خواهد داشت و بسیار مشکلات دیگر و متاسفانه دولت اصلا به فکر مردم نیست و نمیدند این ۳۰۰ و ۴۰۰ و ۵۰۰ یا حتی ۶۰۰ تومن به هر نفر نمیتواند مشکلات خانواده را حل کند و در آینده شاهد همه گونه نابسامانی خواهیم بود .خداوند ما را از شر نادانان و دانایان کج ندیش برهاند

  3. فرشید تقی پور می گوید

    با سلام بنده یک معلول جسمى از ناحیه پای راست هستم و شغل ثابتی همه ندار م تحت پوشش بهزیستی هستم که تازه امسال مستمر یم شده ۴۰۰ هزار تومان با خونه اجاره‌ای این یارانه رو من به کجای زخم زندگیم بزنم