ناراحتی مسی از حضور رونالدو در پاری‌سن‌ژرمن/ لئو دو دوست صمیمی خود را می‌خواهد

0

ناراحتی مسی از حضور رونالدو در پاری‌سن‌ژرمن/ لئو دو دوست صمیمی خود را می‌خواهد

ساتین –

لیونل مسی نمی خواهد کریستیانو رونالدو جانشین کیلیان امباپه در پاری‌سن‌ژرمن شود، این خبری است که روزنامه «ال‌ناسیونال» فاش کرده است.

امباپه آماده است تا تیم پاریسی را به مقصد رئال مادرید در تابستان امسال ترک کند، یعنی زمانی که قرارداد او با تیم پاریسی به پایان می‌رسد. پاریسی‌ها تمام تلاش خود را می‌کنند که فوق‌ستاره جوان خود را در پی‌اس‌جی نگه دارند اما در عین حال جدایی او را نیز غیرمحتمل نمی دانند و به همین دلیل برنامه‌هایی برای جایگزینی او نیز در ذهن دارند.

روسای باشگاه پاری‌سن‌ژرمن لیستی از جایگزینان احتمالی امباپه را آماده کردند و در این فهرست نگاهی به کریستیانو رونالدو نیز دارند. آینده ستاره ۳۷ ساله پرتغالی در منچستریونایتد مبهم است به ویژه که شیاطین‌سرخ نتوانستند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورند. آمدن اریک تن‌هاخ به عنوان مربی جدید نیز موقعیت برنده پنج توپ طلای فوتبال جهان را با تردید مواجه ساخته است.

پی‌اس‌جی می‌خواهد اولین تیمی باشد که همزمان لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، دو فوق‌ستاره دو دهه اخیر فوتبال جهان را در اختیار دارد. با این وجود، ظاهراً لیونل مسی مخالف این طرح است. فوق‌ستاره ۳۴ ساله آرژانتینی از تمایل باشگاه برای فروختن آنخل دی‌ماریا و نیمار در این تابستان اصلاً راضی نیست. برنده هفت توپ‌طلای فوتبال جهان با هر دوی این بازیکنان رابطه خوبی چه داخل زمین و چه خارج از آن دارد.

مسی هچنین از اینکه مقامات باشگاه می‌خواهد دو تا از دوستان او در باشگاه را با بازیکنی جایگزین کند که با او رابطه صمیمانه‌ای ندارد، ناراحت است. کریستیانو مشتاق است که منچستریونایتد را ترک کند و به پاریس برود. اما مسی احساس می‌کند این اتتقال بیشتر به خاطر جنبه‌های تجاری آن انجام می‌شود و حتی در صورت به واقعیت پیوستن چنین انتقالی ممکن است لیونل مسی در برنامه خود برای ماندن در تیم پاریسی تجدید نظر کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ