مسی مدیران باشگاهش را خشمگین می‌کند؟/ تصاویر جنجالی که لئو در عربستان منتشر کرد/ سؤالی مهم از مسی

0

مسی مدیران باشگاهش را خشمگین می‌کند؟/ تصاویر جنجالی که لئو در عربستان منتشر کرد/ سؤالی مهم از مسی

ساتین –

لیونل مسی سفیر گردشگری عربستان سعودی شده است. این بازیکن ۳۴ ساله آرژانتینی پس از چند روز مرخصی از تمرینات پاری‌سن‌ژرمن به دریای سرخ سفر کرد. و در حالی که هم‌تیمی‌اش کیلیان امباپه با حضور در مادرید از زمان استراحت لذت می‌برد، مسی دست به کاری متفاوت زد.

این مهاجم چند عکس از خود در حال لذت بردن از دریای سرخ در کنار دوستانش پست کرد و عکس‌هایی را در اینستاگرام با مشارکت پولی VisitSaudi به اشتراک گذاشت. صفحه اینستاگرام VisitSaudi نیز از این فوق‌ستاره در کشورشان استقبال کرد. در زیرنویس این عکس در شبکه‌ اجتماعی آمده است: «از دریای سرخ تا جده تاریخی، یک عمر ماجراجویی در انتظار شماست.»

با توجه به اینکه پاری‌سن‌ژرمن تحت مالکیت قطری‌هاست، این اقدام مسی که با عربستان سعودی همراه شده کمی غافلگیرکننده است. اما مالکان قطری قبل از سفر مسی به عربستان سعودی از این وابستگی مطلع شدند. پی‌اس‌جی همچنین در سال‌های اخیر به‌ عنوان پل ارتباطی برای بهبود روابط مورد استفاده قرار گرفته، به طوری که غول‌های فرانسوی پیش از به تعویق افتادن رقابت‌ها، موافقت کردند در ماه ژانویه در جام فصل ریاض بازی کنند.

احمد الخطیب، مدیر گردشگری عربستان سعودی، درباره همکاری با مسی گفت: «امروز به لیونل مسی و دوستانش برای تعطیلات ویژه به عربستان سعودی خوش‌آمد می‌گویم. این اولین سفر او به اینجا نیست و آخرین سفر او نیز نخواهد بود و من خوشحالم که مسی را به عنوان سفیر گردشگری عربستان معرفی کنم.»

عفو بین‌الملل نروژ با انتشار بیانیه‌ای از مسی انتقاد کرده است: «سفر به عربستان سعودی یک چیز است، اما دریافت پول برای تجلیل از این کشور چیز دیگری است.» آن‌ها همچنین موارد نقض حقوق بشر در این کشور را فهرست کردند و پرسیدند: «آیا واقعاً می‌خواهی از چنین چیزی حمایت کنی مسی؟»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ