جشن قهرمانی استقلال کی برگزار میشود

0

جشن قهرمانی استقلال کی برگزار میشود و کدام بازی است

جشن قهرمانی استقلال در لیگ برتر
جشن قهرمانی استقلال کی است
جشن قهرمانی استقلال دیشب
جشن قهرمانی استقلال ۱۴۰۱

تیم فوتبال استقلال با کسب پیروزی مقابل فولاد خوزستان توانست قهرمانی خود در لیگ بیست و یکم را در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل قطعی کند، با این‌حال گمانه‌زنی‌ها پیرامون جشن قهرمانی آبی‌ها مطرح بود و مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در این زمینه شفاف‌سازی کرد.

حجت الله بهمنی مدیر روابط عمومی سازمان لیگ درباره زمان جشن قهرمانی استقلال توضیح داد: در هفته پایانی و بعد از بازی استقلال-نفت مسجدسلیمان جشن قهرمانی لیگ بیست و یکم برگزار خواهد شد؛ مدال‌های قهرمانی در تراز جهانی است و نشان خلیج فارس روی آنها نقش بسته است.

بهمنی درباره این‌که آیا مدال قهرمانی به مرادمند و یزدانی هم اهدا می‌شود، گفت: فقط به بازیکنانی که کارت بازی دارند مدال می‌دهیم و در حال حاضر نام حسین مرادمند و سیاوش یزدانی در فهرست باشگاه استقلال حضور ندارد.

جشن قهرمانی استقلال

مدیر روابط عمومی سازمان لیگ در واکنش به این‌که آیا استقلال با توجه به شکست‌ناپذیری‌اش صاحب جام طلایی خواهد شد، پاسخ داد: خبری از جام طلایی برای استقلال در صورت حفط رکورد شکست ناپذیری نیست؛ رکورد شکست‌ناپذیری استقلال هم حفظ شود، شکل و رنگ جام تغییری نمی‌کند.

البته سازمان لیگ در آخرین لیگی که قهرمانش زودتر مشخص شد (لیگ نوزدهم و قهرمانی پرسپولیس در هفته بیست و هفتم)، در حالی که پرسپولیس به عنوان قهرمان لیگ در هفته آخر میزبان سایپا بود، جشن قهرمانی این تیم را در بازی هفته بیست و هشتم مقابل ذوب‌آهن برگزار کرد.

جشن قهرمانی استقلال در کدام بازی است

با این حال به دلیل این که با برگزاری زودهنگام جشن قهرمانی، از رسمیت مسابقات هفته‌های باقی‌مانده کاسته می‌شود و رقابت‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد، تصمیم بر این شده که آخرین دیدار خانگی تیم قهرمان به عنوان زمان برگزاری جشن قهرمانی در نظر گرفته شود.

به این ترتیب استقلالی‌ها قهرمانی در لیگ برتر را یکشنبه هشتم خرداد جشن خواهند گرفت.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ