حسین عبدالباقی کیست و چند سال سن دارد

4

حسین عبدالباقی کیست و چند سال سن دارد و اصالتا اهل کجاست

در سایت هلدینگ عبدالباقی چنین نوشته شده است:

هلدینگ عبدالباقی، از سال ۱۳۳۶، در شهرستان آبادان و در قالب گروه ساختمان سازی شروع به فعالیت کرده و اکنون با مدیریت حسین عبدالباقی به فعالیت خود ادامه می دهد.

در طی این سال ها با اتکا بر تجارب فنی و مدیریتی خود و بهره گیری از استعدادهای خلاق، نیروهای توانمند، نوآور و با تجربه درزمینه خدمات فنی، مشاوره ای و پژوهشی، پروژه های مختلف را در شاخه های طراحی و احداث ساختمان های مسکونی، مراکز اداری- تجاری- رفاهی ، انبوه سازی، مراکز درمانی و شهرک سازی ارائه نموده است.

متروپل حسین عبدالباقی ثروت حسین عبدالباقی اسامی ثروتمندان ایران

از سال ۱۳۷۱ با گسترش حوزه فعالیت ها در قالب مدیریت کارگاه ها و فروشگاههای تولید و توزیع آجیل و خشکبار و ایجاد رستوران های زنجیره ای، گروه ساختمان سازی عبدالباقی در قالب هلدینگ به فعالیت خود ادامه داد. باتوجه به اصل رضایت خریداران، ضمن ارج نهادن به منابع انسانی و با به کارگیری استانداردهای معتبر، این هلدینگ مهمترین خط مشی خود را اعتلای کیفی و خلاقانه فضای زندگی و کسب وکار شهروندان آبادانی در نظر گرفته است. در راستای تحقق این هدف، نظام مدیریت کیفیت خود را بر اساس استاندارد ISO9001-2008 بنا نهاده است. هلدینگ عبدالباقی با بیش از ۳۰۰ پرسنل ثابت و صدها نیروی پیمانکار، یک مجموعه پویا و در حال توسعه است که خدمات آن از مرحله اخذ مجوز های قانونی و طراحی، تا اجرا و اتمام عملیات ساختمانی، بصورت کاملا تخصصی و در کمترین زمان و با بالاترین کیفیت به انجام می رسد.

ما در این گروه با اتکا به مهندسین با تجربه و حرفه ای و اعتماد به جوانان بومی، تمام امکانات و ابزارهای لازم را به خدمت گرفته ایم تا بتوانیم هرچه بیشتر موجبات رضایت مشتریان و بهره برداران را فراهم کنیم. ساخت و تحویل به موقع و بعضاً پیش از موعد صدها واحد تجاری، اداری، مسکونی و… به پاس قدردانی از اعتماد خریداران به این مجموعه از افتخارات هلدینگ عبدالباقی به شمار می رود.

متروپل حسین عبدالباقی ثروت حسین عبدالباقی اسامی ثروتمندان ایران

بازدید دکتر شیرازی شهردار آبادان و معاونین ، اعضای محترم شورای شهر بهمراه ریاست و اعضای نظام مهندسی آبادان از مگاپروژه برجهای دوقلوی متروپل همزمان با دهه فجر در قالب بازدید از پروژه های عمرانی شهر

متروپل حسین عبدالباقی ثروت حسین عبدالباقی اسامی ثروتمندان ایران

حاج حسین عبدالباقی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل هلدینگ عبدالباقی توضیحاتی در خصوص عملکرد، بخشهای مختلف و جزئیات فنی پروژه برجهای دوقلوی متروپل به بازدیدکنندگان ارائه کردند.

حاج حسین عبدالباقی مدیر هلدینگ عبدالباقی کیست

حسین عبدالباقی با کدملی :  ۵۱۲۹۹۲xxxx

شهر محل صدور : سمیرم سفلی (دهاقان)

متروپل حسین عبدالباقی ثروت حسین عبدالباقی اسامی ثروتمندان ایران

در تاریخ ۱۳ مداد ۱۳۹۹ مطلبی در سایت فیدوس در معرفی حسین عبدالباقی به شرح زیر منتشر شده است:

حاج حسین عبدالباقی را اگر کمتر از دو دهه قبل می‌شناختید، نه حاجی امروز بود با دست‌هایی در جیب در حال عکس گرفتن کنار زمین‌های دریافتی با دوستانش و نه این “حسین عبدالباقی افسانه‌ایهلدینگ عبدالباقی!

پدر او و برادرانشان صاحب آجیل‌فروشی بودند در خیابان زند منطقه‌ای در شهر جنگزده آبادان و پدرشان البته سابقه بنایی داشت. او مردی زحمت‌کش و شریف بود که هرگز در رویاهایش نمی‌دید روزی پسرانش با رهبری “حاج حسین عبدالباقی” صاحب هلدینگ بزرگ عبدالباقی شوند.

اما راز و رمز ثروت اندوزی عبدالباقی چیست و چطور طی کمتر از دو دهه او صاحب این دارائی شده و در کنار دارائی برادرانش می‌رود تا نام “سلطان اروند” را در کلام روزمره مردم نصیب خود کند؟

عبدالباقی نه کارخانه‌ای ساخت و نه با پول و سرمایه شخصی تولید و کسب و کاری خلاق راه انداخت. او بساز و بفروشی بود که نقشه زمین‌های مرغوب شهری را خوب می‌شناخت. فرمول ثروت اندوزی او مانند بسیاری دیگر در ایران امروز بسیار ساده است. مدیریت هوشمندانه روابط و فرصت‌های رانتی.

“حاج حسین عبدالباقی” این مرد ریز نقش که در ظاهر آرام است، تند تند حرف می‌زند و سریع راه می‌رود، به همراه دو برادر دیگر خود و مسئول امروز اجرایی پروژه‌هایش “سالار کشفی” را باید در آینده آبادان و خرمشهر افرادی دانست که نامشان تکرار خواهد شد…

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 4 )
  1. نازی می گوید

    خدا‌ نابودت‌ کنههههالهییی‌ یروز‌ خوش‌ نبینی‌ کثافتتتتتتتت‌،‌ الهییی‌ داغ‌ زن‌و‌بچتو‌ ببینییی،‌ الهی‌ نابود‌ بشی،‌عوضییییییی،‌…زادهههههه،‌ بیشرففففف،

  2. ایران می گوید

    بله نامش تکرار شد ولی نه به خوبی به عنوان کلاش و کلاهبردار رانت خوار
    خدا رحمتش نکنه

  3. کتی می گوید

    عبدالباقی تنهانبوداستاندارشهرداروقت وارگانهای دیگر حمایت کردن دراخرهمه گردن عبدالباقی انداختن

  4. شاهین می گوید

    ازسال۵۹ که جنگ شروع شد تا پایان جنگ هیچ خانواده ای درآبادان وخرمشهر زندگی نمیکردند اینشان چطور درسال۶۰ درآبادان متولد شدند؟