غر زدن‌های رونالدو کارساز شد/ تغییر جالب در زمین تمرینی منچستریونایتد

0

غر زدن‌های رونالدو کارساز شد/ تغییر جالب در زمین تمرینی منچستریونایتد

طبق گزارش‌ها، کریستیانو رونالدو پس از شکایت از وضعیت استخر منچستریونایتد، تغییراتی در زمین تمرینی شیاطین‌سرخ اعمال کرده است. این بازیکن پرتغالی تابستان گذشته به جمع شیاطین‌سرخ بازگشت و از وضعیت کارینگتون شوکه شد.

او نمی‌توانست این شرایط را باور کند و احساس می‌کرد از زمانی که در سال ۲۰۰۹ یونایتد را به مقصد رئال‌مادرید ترک کرد هیچ ارتقایی در اینجا صورت نگرفته است.

به گزارش «میرِر»، مشکل اصلی رونالدو وضعیت استخر شنا در کارینگتون بود. این برنده ۵ توپ طلا از این شکایت داشت که کاشی‌های استخر شل و شکسته هستند و ایمنی را به خطر می‌اندازند، و از استفاده از استخرها خودداری می‌کرد. رونالدو تلاش کرد که یک استخر سرپوشیده در خانه داشته باشد تا همچنان بتواند تمرینات مبتنی بر آب را انجام دهد.

یونایتد انتقادات شماره ۷ خود را پذیرفت و دستور داد که کار روی استخرها تکمیل شود تا آن‌ها برای پیش‌فصل آماده شوند. شیاطین‌سرخ همچنین دست در جیب خود کردند و ۲۰۰۰۰۰ پوند برای سیستم دیگ بخار جدید هزینه کردند، چرا که سیستم قدیمی آن‌ها در ماه‌های زمستان باعث ایجاد مشکلاتی با آب گرم و سرد می‌شد.

شیاطین سرخ در سال ۲۰۰۰ از کلیف به کارینگتون نقل مکان کردند و تاتنهام، لیورپول و منچسترسیتی همگی از آن زمان به امکانات مدرن و شیک روی آوردند. یونایتد به دنبال این است که با نصب نورافکن‌های جدید و یک جایگاه ۵۰۰ نفری، به تغییر چهره پایگاه خود ادامه دهد.

کالیت راش، مدیر ارشد اجرایی این کمپ تمرینی سال گذشته گفت: «ما در دراز مدت به دنبال برنامه‌های توسعه کامل‌تر برای کارینگتون هستیم تا مطمئن شویم که یک مرکز پیشرفته و کاملاً یکپارچه برای تیم‌های مردان، زنان و آکادمی ما خواهد بود. سرمایه‌گذاری قابل توجهی روی امکانات آموزشی ما انجام خواهد شد تا بار دیگر کارینگتون را به سطح بالاتری ببریم.»

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ