یک نجات یافته: هر زن ایزدی بین ۱۰ مرد داعشی رد و بدل می‌شود

2

یکی از زنان ایزدی نجات یافته از اسارت تکفیری‌های داعش از سرنوشت اسف‌بار صدها زن ایزدی دربند تکفیری‌ها در شهر موصل حکایت می‌کند. پایگاه خبری «یورو نیوز» نیز اظهارات زنان ایزدی ربوده شده به دست داعش و داستان تجاوز و شکنجه آنها از سوی مردان داعشی را ثبت کرده است.

عکس جهاد نکاح عکس تجاوز جنسی زن داعش دختر داعش تجاوز جنسی به زور

«عمشه» زن ایزدی است که در «سنجار» به دست تروریست‌ها به اسارت گرفته شد و به موصل انتقال یافت و پس از مدتی توانست به کمک چند شیعه در شب از این شهر فرار کند.

وی روایت می‌کند: هر زن ایزدی بین ۱۰ مرد داعشی دست به دست می‌شود و هر یک از آنها با قیمت ۱۰ تا ۱۲ دلار از دیگری خریداری می‌شود. آیا خداوند از این رفتار آنها راضیست؟ بسیار ننگین است که به زنان تجاوز شود اما واقعا اینکه ۱۰ مرد به یک زن تجاوز کنند چه معنایی دارد؟ آنها حیوان هستند نه انسان و من به خاطر آنها همیشه در ترس و هراسم.

تکفیری‌های داعش بر بخشهای زیادی از «سنجار» واقع در ۱۲۴ کیلومتری غرب موصل سیطره یافته‌اند و طی این اقدام بسیاری از زنان را به منظور ارضای غرایز حیوانیشان به اسارت گرفتند و جنایات زیادی علیه ایزدی‌ها مرتکب شدند. علاوه بر تجاوز به عنف، بسیاری از زنان ایزدی به عنوان برده در بازارهای سوریه، عراق و حتی عربستان فروخته می‌شوند.

فارس

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. رسول می گوید

    لعنت خدا بر هر مرد بدون غیرت.
    مردی که غیرت نداشته باشد و از چنگ ودندان در مقابل هر کس وناکس مقاومت نکند به چه دردی می خورد؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  2. رسول می گوید

    گناه از ماست که میوه های درجه یک مملت خود را دادیم به خورد این عربهای حاشیه خلیج فارس.