زهره سلطان آبادی همسر کیهان کلهر چند سال دارد

0

زهره سلطان آبادی کیست زهره سلطان آبادی چند سال دارد زهره سلطان آبادی متولد چه سالی است

زهره سلطان آبادی همسر کیهان کلهر چند سال دارد

زهره سلطان آبادی Zohreh Soltan-Abadi  متولد ایران، مربی و پرورش دهنده اسب است. زهره خانم در دهه ۹۰ با کیهان کلهر ازدواج کرد. همسر جوان کیهان کلهر از ۱۶ سالگی به پرورش اسب پرداخت و سوارکاری را هم از همان زمان آغاز کرد. او پس از مدتی از ایران رفت و در آمریکا اقامت کرد. بیشتر اسب‌هایی که در آنجا پرورش داد در سطح اول و در حد قهرمانی کشور و قهرمانی دنیا مقام به دست آورده‌اند. سلطان آبادی پس از مدتی به ایران بازگشت و مزرعه‌ای را برای پرورش اسب در کردان کرج پیدا کرد و به این کار مشغول شد.

همسر کیهان کلهر بیوگرافی کیهان کلهر بیوگرافی زهره سلطان آبادی

اختلاف سنی کیهان کلهر و همسرش

زهره سلطان آبادی متولد ۱۳۵۷ بوده و ۴۵ سال سن دارد.

کیهان کلهر ۵۹ سال سن دارد و متولد تهران است. کمانچه ساز تخصصی کیهان کلهر است، وی در کنار کمانچه، تنبور، سه تار و شاه کمان نیز می نوازد.

همسر کیهان کلهر بیوگرافی کیهان کلهر بیوگرافی زهره سلطان آبادی

پیج اینستاگرام زهره سلطان آبادی

زهره سلطان آبادی، همسر کیهان کلهر، نوازنده مشهور ایرانی با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام از سرقت برخی لوازم منزلشان خبر داده است.

همسر کیهان کلهر با انتشار عکس از رد پای کفش سارق در منزلش نوشت: «برای چند ساعت بشدت خشمگین بودم، حالا خشمم فرو نشسته و بیشتر به جزئیات توجه میکنم. دیدم دستکش بوکس و مکمل ورزشی و دستگاه اسپرسو ساز و کُت‌های چرمی خلبانی و موتورسواری را هم برداشتی، حدس زدم که اهل ورزش باشی.

دیدم عطر‌ها و کیف‌های زنانه را هم برداشتی، حدس زدم که شاید زن عزیزی در نظرت داشتی. شاید تو،‌ ای صاحب این رد پا، پیامم را دیدی و اینجا یا به هر شکلی با من تماس گرفتی.

میخواهم بدانی که درِ مهر و حتی دوستی، هیچ وقت از سوی اهل این خانه که تو دیشب ناخوانده واردش شدی به رویت بسته نیست.»

کاربران فضای مجازی با توجه به فاجعه رخ داده برای زنده یاد داریوش مهرجویی و وحیده محمدی فر ازاین اتفاق ابراز نگرانی کرده‌اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ