شهادت ۳ مامور نیروی انتظامی در سراوان / اقدامات تروریستی اشرار ظرف دیشب و امروز در سراوان

0

نماینده سراوان از شهادت یک مأمور دیگر در پاسگاه مرزی این شهر در پی حمله صبح امروز اشرار خبر داد.

درگیری سراوان پاسگاه سراوان بیوگرافی هدایت الله میرمرادزهی اخبار سراوان

هدایت الله میرمرادزهی نماینده مردم سراوان در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با تسنیم در تشریح حادثه تروریستی شب گذشته در سراوان اظهار داشت: حدود ساعت ۷ دیشب خبر یک درگیری به نیروی انتظامی گزارش شد که بلافاصله ۳ مأمور پلیس به محل درگیری اعزام شدند.

وی افزود: این سه مأمور مورد اصابت گلوله اشرار قرار گرفتند و هر سه نفر به شهادت رسیدند. بعد از این اتفاق، تعداد دیگری از مأمورین خود را به محل درگیری می رسانند اما تروریست ها متواری می شوند و پیکر شهدا را همراه خود می برند.

نماینده مردم سراوان درباره حادثه تروریستی صبح امروز پنجشنبه در سراوان نیز تصریح کرد: صبح امروز اشرار با یک دستگاه خودرو که در آن مواد منفجره جاسازی شده بود، وارد پاسگاه شدند و بلافاصله این ماشین منفجر شد.

میرمرادزهی در توضیح تلفات حادثه تروریستی امروز اظهار داشت: متاسفانه در این حادثه یک نفر به شهادت رسید و دست کم سه نفر مجروح شدند.

سه مامور انتظامی عصر امروز (چهارشنبه) بوسیله اشرار مسلح در شهرستان سراوان به شهادت رسیدند.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا با تایید این خبر گفت: اشرار مسلح در تماس با پلیس ۱۱۰ ماموران انتظامی را به محل مورد نظر خود هدایت کرده و در کمین و عملیات کور آنان را به شهادت رساندند.

سردار حسین رحیمی افزود: این ماموران جان برکف انتظامی در حین انجام وظیفه و برای کمک به شهروندان، بوسیله اشرار مسلح به شهادت رسیدند.

وی گفت: پیگیری های لازم از سوی نیروهای انتظامی در حال انجام است و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام می شود.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ