مهدی عزیزیان با ۱۰۰۰ میلیارد کیست و الان کجاست

2

مهدی عزیزان با ۱۰۰۰ میلیارد کیست

در پایگاه اطلاع رسانی سید ابراهیم رئیس خبری به شرح زیر منتشر شده است:

https://raisi.ir

اختلاس مالی در آستان قدس؛ مهدی عزیزیان متواری شد!

یکی از موارد تخریب ها علیه حجه السلام دکتر رئیسی از سوی جریانات سیاسی رقیب، انتشار شایعاتی با عنوان اختلاس در آستان قدس و ماجرای آقای عزیزیان و ارتباط دادن آن به تولیت کنونی این آستان مقدس است.

برخلاف شایعات منتشر شده آقای عزیزیان در همان روزهای اولیه تولیت حجت الاسلام و المسلمین رئیسی از سمت خود برکنار شده و پرونده ی تخلفات ایشان تکمیل و جهت اقدام قضایی یکماه پیش از خروج وی از کشور به دادستانی ارائه شده بود.

به مخاطبان فهیم رسانه توصیه می شود اخبار و اطلاعات حجت الاسلام رئیسی را از سایت شخصی ایشان و یا صفحات و کانال های رسمی که در این سایت معرفی شده است دریافت نمایند. متاسفانه با شروع تب رقابت های انتخاباتی شاهد بعضی بد اخلاقی ها و شایعه پراکنی ها در جهت تخریب رقیب انتخاباتی هستیم که بستر مناسبی برای تسویه حساب ضد انقلاب خارج نشین از خادمان مردم نیز شده است.

بیوگرافی مهدی عزیزان اختلاس میلیاردی اختلاس گران فراری اخبار اختلاس

ارجاع پرونده قائم‌مقام سابق آستان قدس رضوی به دادگستری تهران

پرونده تخلفات مالی قائم مقام سابق آستان قدس رضوی که چندی پیش از کشور متواری شده، برای رسیدگی به دادگستری کل استان تهران ارجاع شده است.
به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم، آن طور که حجت الاسلام والمسلمین سید ابراهیم رئیسی در مستند انتخاباتی خود اعلام کرده، پرونده «مهدی عزیزیان» یک ماه قبل از اینکه از کشور فرار کند، به دادگستری تهران ارجاع شده است.

تولیت آستان قدس رضوی درباره این پرونده توضیح داده است: وقتی یکی از شرکت‌های آستان قدس رضوی را بازرسی کردیم، متأسفانه دیدیم که یک حیات خلوتی در آنجا وجود دارد و در این مدت در آن تخلفات جدی اقتصادی به وجود آمده است.

حجت الاسلام رئیسی اضافه کرده است: این مسئله موجب شد در همان ابتدا قائم مقام آستان قدس رضوی را تغییر دادیم و گزارش حسابرسی را کامل کردیم. یک ماه قبل از فرار این فرد، پرونده وی را به دادگستری تهران ارسال کردیم.

تولیت آستان قدس رضوی در مستند انتخاباتی خود گفته: «سئوال خود ما هم این است که چطور این فرد به خارج از کشور رفت؟»

بیوگرافی مهدی عزیزان اختلاس میلیاردی اختلاس گران فراری اخبار اختلاس

همچنین در سایت ویکی پدیا آمده است:

مهدی عزیزیان از سال ۱۳۶۱ تا خرداد ۱۳۹۵در آستان قدس رضوی مشغول به فعالیت بود.پس از درگذشت واعظ طبسی، در خرداد ۹۵ به سمت مشاور و عضو هیئت امنا منصوب شد. در بهار ۹۶، خبر فرار او از ایران منتشر شد. بخشی از سوابق وی در آستان قدس رضوی چنین بوده‌است:

  • معاونت امور اداری آستان قدس رضوی در سال ۱۳۶۱
  • معاونت اماکن و بیوتات متبرکه و تشریفات آستان قدس رضوی در سال ۱۳۶۸
  • مجری طرح ساخت، تعویض و نصب ضریح جدید حرم امام رضا در سال ۱۳۷۹
  • مدیرعامل سازمان عمران و توسعه حریم حرم امام رضا در سال ۱۳۷۹
  • مدیر و مجری تکمیل سرداب حضرت رضا در سال ۱۳۸۱
  • عضو هیئت امناء آستان قدس رضوی از سال ۱۳۸۲
  • مشاور هماهنگی و امور راهبردی آستان قدس رضوی از تاریخ ۳۰ دی ۱۳۸۴
  • رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل سازمان اقتصادی آستان قدس رضوی از تاریخ ۳۱ فروردین ۱۳۸۷
  • رئیس هیئت مدیره شرکت‌های مسکن و عمران قدس رضوی، مسکن و عمران بین‌الملل، بتن ماشین قدس رضوی، مهندسان مشاور قدس، قند خراسان رضوی، قند آبکوه و قند چناران
  • قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی از ۱۳۹۴ تا خرداد ۱۳۹۵

بیوگرافی مهدی عزیزان اختلاس میلیاردی اختلاس گران فراری اخبار اختلاس

حکم انتصاب مهدی عزیزیان

در اسفند ماه ۱۳۹۳ با حکم آیت الله عباس واعظ طبسی تولیت آستان قدس رضوی، مهدی عزیزیان به عنوان قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد.

در این حکم آمده است: ‌‌‍

اکنون که با عنایت و تفضلات الهی و الطاف بیکران حضرت رضا ـ علیه آلاف التحیه و الثناء ـ به سیاستهای اصولی در آستان قدس رضوی دست یافته ایم، طبعا تحقق و دستیابی به تدابیر و برنامه ریزی های نظام، ابلاغ شده از سوی مقام معظم رهبری «مدظله العالی» از اهداف مهم آستان قدس رضوی می باشد.»

آیت الله واعظ طبسی با اشاره به «کسالت جناب آقای دکتر عبدالحسینی و استعفای ایشان از سمت قائم مقامی تولیت» خطاب به مهندس مهدی عزیزیان آورده است: «به موجب این حکم جنابعالی را که بحمدالله برخورداری از اخلاق و ایمان و پایبندی به مبانی فکری و ارزشهای اسلامی از ویژگی های بارز شخصیت جنابعالی می باشد و در دوران طولانی خدمت در آستان قدس رضوی در سمت های مختلف اداری، اماکن متبرکه، خصوصا توسعه حریم حرم حضرت رضا(علیه السلام)، کارنامه درخشانی را ارائه نموده و همچنین در برنامه ریزی و اداره امور سازمان اقتصادی با توجه به سند چشم انداز آستان قدس رضوی، سعی بلیغ داشته و موفق بوده اید، با توجه به تجربیات ارزشمند و شفاف و آشنایی عمیق تان از مجموعه آستان قدس رضوی، به سمت قائم مقام خویش برای مدت چهار سال منصوب می نمایم.»

تولیت آستان قدس رضوی در بخش دیگری از این حکم آورده است: «انتظار می رود با اتکال به خداوند متعال و استمداد از روح مطهر و بلند حضرت رضا ـ علیه آلاف التحیه و الثناء ـ و با به کارگیری همه امکانات بالقوه و بالفعل و ظرفیت ها و استعدادهای موجود، مساعی خویش را در جهت اعتلای هرچه بیشتر بارگاه ملکوتی حضرت رضا(ع) مصروف دارید.»

آیت الله واعظ طبسی همچنین ضمن تشکر از تلاش ها و زحمات ارزنده دکتر عبدالحسینی، بر بهره گیری از همکاری وی در سمت مدیریت عاملی بیمارستان فوق تخصصی رضوی تاکید کرده است./۱۳۰۸/د۱۰۲/ب۴

بازنشر مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه ها در ساتین به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بوده و مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر می باشد.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. . می گوید

    ۱۰۰۰ میلیارد نبود بیش از ۱۲۰۰۰ میلیارد بوده خودم حسابرسش بودم

    1. ماه می گوید

      یا اما رضاااااااا ادم دلش میتواد داد بزنه که انقد فقیری میکشن مردممون که انقد گرونی شده خدا جواب این دزدایه مملکتو بده خدا دستشونو از بیت المال کوتاه کنه این فقط یه چیز کوچیک از اختلاساییه که دارن تو مملکت ما میکنن دلم میخواد یه قدرت داشتم که خودم تنها به حساب تک تکشون برسم .. اللهم عجل لولیک الفرج