آخرین خبر از وضعیت بازیکن جنجالی قرمزها/ این بازیکن هنوز حق تمرین و بازی ندارد!

0

آخرین خبر از وضعیت بازیکن جنجالی قرمزها/ این بازیکن هنوز حق تمرین و بازی ندارد!

میسون گرینوود مهاجم منچستریونایتد پس از این که به اتهام ضرب و شتم نامزدش هریت رابسون دستگیر شد تحت بازجویی پلیس قرار گرفت، اما او را به قید وثیقه آزاد کردند.

با این حال دردسرهای گرینوود بعد از آن رفتار عجیبش ادامه پیدا کرد. باشگاه منچستریونایتد این بازیکن جوان را موقتاً از تیم کنار گذاشت و او حتی حق حضور در کمپ تمرینی کارینگتون را هم ندارد.

آخرین حضور

آخرین مرتبه‌ای که گرینوود را کنار دیگر بازیکنان منچستریونایتد دیدیم بیست‌ودوم ژانویه ۲۰۲۲ در دیدار مقابل وستهام بود. حالا مدت‌هاست که این بازیکن بااستعداد اصلاً کنار تیمش نیست و فرصت‌های بسیاری را از دست داده. شاید در آینده به طور کلی از منچستریونایتد کنار گذاشته شود و جایی در ترکیب تیم ملی انگلیس هم نخواهد داشت.

پایان محرومیت

محرومیت گرینوود از تمرین و بازی کردن کنار منچستری‌ها به درخواست پلیس برمی‌گردد و قرار بود این محرومیت ماه آوریل تمام شود. با این حال پلیس یک ماه دیگر هم آن را تمدید کرد و تا اواسط ژوئن که همین روزهاست قرار بود او به کمپ تمرینی بازگردد. حتی شایعه شده بود که گرینوود شانس حضور در تورهای پیش‌فصل در تایلند و استرالیا را هم خواهد داشت و اریک تن‌هاخ سرمربی جدید شیاطین‌سرخ او را برمی‌گرداند، ولی ظاهراً فعلاً خبری از بازگشت نیست.

میسون برنمی‌گردد

یک منبع آگاه در باشگاه منچستریونایتد تأیید کرد که میسون گرینوود برای این که هنوز هم تحت بازجویی پلیس است و تحقیقات ادامه دارد، همچنان تعلیق است. در ماه آوریل هم باشگاه تمامی شایعاتی که مبنی بر بازگشت او منتشر شده بود را رد کرد، در حالی که همچنان نام و مشخصات گرینوود در سایت باشگاه به چشم می‌خورد. در آن بیانیه آمده بود: «هیچ تغییری در وضعیت میسون گرینوود ایجاد نشده است. بلافاصله پس از حذف او از تیم در ژانویه، از لیست هم حذفش کرده‌ایم.»

این به منظور حذف میسون از تمامی برنامه‌های تعاملی باشگاه بود. با این حال پروفایل گرینوود ۲۰ ساله از سایت حذف نشده و این نشان می‌دهد همچنان بازیکن منچستریونایتد است، اگرچه او بخشی از تیم به شمار نمی‌رود. روند قانونی در حال سپری شدن است و شاید تا تابستان تکلیف بازیکن جنجالی شیاطین‌سرخ هم مشخص شود.

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ