باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای تورهای پیش‌فصل چقدر سفر می‌کنند؟/ هزاران مایل برای چند بازی دوستانه

0

باشگاه‌های لیگ برتر انگلیس برای تورهای پیش‌فصل چقدر سفر می‌کنند؟/ هزاران مایل برای چند بازی دوستانه

منچستریونایتد در تابستان امسال با دومین تور پیش‌فصل پر چالش باشگاه‌های لیگ برتر روبه‌رو خواهد شد. اما رقبایش آرسنال و چلسی به لطف برخی برنامه‌ریزی‌های هوشمندانه در مایل‌های هوایی صرفه‌جویی می‌کنند.

تیم‌ها قرار است ماه آینده دوباره جمع‌ شوند، و بازیکنان به دنبال بازیابی بهترین فرم برای فصل جدید هستند. برخی از باشگاه‌های درجه یک هنوز در حال تنظیم برنامه‌های خود برای تابستان امسال هستند، در حالی که برخی دیگر خیلی راحت در انگلیس باقی می‌مانند. اما چه تیمی در کنار منچستریونایتد بیشترین مسافت هوایی را طی خواهد کرد؟

اورتون – ۸۲۳۹ مایل هوایی

شاگردان فرانک لمپارد ماه آینده دو بازی در ایالات متحده برگزار خواهند کرد. اورتون اول در ۱۷ جولای در بالتیمور مریلند به مصاف آرسنال می‌رود. سپس چهار روز بعد برای بازی با مینسوتا یونایتد در پایتخت ایالت سنت‌پل سفر می‌کنند.

منچسترسیتی – ۹۵۰۷ مایل هوایی

مردان پپ گواردیولا در ۲۳ جولای در هیوستون تگزاس با کلاب آمریکا بازی می‌کنند. آن‌ها سپس به گرین‌بی، ویسکانسین، برای رویارویی با بایرن‌مونیخ سفر می‌کنند و سیتی با بازی با لیورپول در فینال جام‌خیریه در استادیوم کینگ پاور لستر در ۳۰ جولای سفرهای خود را به پایان می‌رساند.

آرسنال – ۹۷۸۴ مایل هوایی

توپچی‌ها با یک ماجراجویی نسبتاً سنگین روبه‌رو هستند، ابتدا در ۸ جولای به آلمان سفر می‌کنند تا با نورنبرگ روبه‌رو شوند. با داشتن سه بازی در آمریکا، یک هفته بعدش با اورتون در بالتیمور، و همچنین با اورلاندو سیتی (۲۰ جولای) و چلسی (۲۳ جولای) در اورلاندو، فلوریدا بازی می‌کنند. سپس به بریتانیا بازمی‌گردند تا در جام امارات در ۳۰ جولای با سویا روبه‌رو شوند.

چلسی – ۱۱۹۳۶ مایل هوایی

آبی‌ها صاحبان آمریکایی جدیدی دارند و این دقیقاً همان جایی است که تابستان امسال به آن سفر خواهند کرد. چلسی اول در ۱۶ جولای در لاس‌وگاس، نوادا، با کلاب آمریکا بازی می‌کند. آن‌ها سپس پیش از بازی با آرسنال در اورلاندو، به مصاف تیم شارلوت‌اف‌سی در کارولینای شمالی می‌روند.

لیورپول – ۱۳۷۱۹ مایل هوایی

شاگردان یورگن کلوپ با اولین بازی خود مقابل منچستریونایتد در بانکوک در تاریخ ۱۲ جولای راهی خاور دور می‌شوند. آن‌ها سپس سه روز بعد با کریستال‌پالاس در سنگاپور بازی می‌کنند و بعد در ۳۰ جولای برای جام‌خیریه با منچسترسیتی روبه‌رو می‌شوند.

تاتنهام – ۱۵۳۶۸ مایل هوایی

اسپرز در تابستان امسال از سرزمین مادری هئونگ مین سون یعنی کره‌جنوبی دیدن می‌کند. آن‌ها در ۱۳ جولای در سئول با تیم منتخب کی‌لیگ بازی می‌کنند و سه روز بعد در سوون به مصاف سویا می‌روند. اسپرز در ۲۳ جولای برای بازی با رنجرز در ایبروکس به بریتانیا بازمی‌گردد. و مردان آنتونیو کونته سپس به حیفا، اسرائیل می‌روند تا در ۳۰ جولای با رم و سرمربی سابقشان ژوزه مورینیو روبه‌رو شوند.

کریستال پالاس – ۲۱۱۹۴ مایل هوایی

عقاب‌ها در ۱۵ جولای برای بازی مقابل لیورپول به سنگاپور پرواز می‌کنند. آن‌ها سپس به استرالیا می‌روند تا در ۱۹ جولای با منچستریونایتد در ملبورن بازی کنند و پس از آن در تاریخ ۲۲ جولای به مصاف لیدز در پرث می‌روند.

لیدز – ۲۱۶۰۰ مایل هوایی

لیدز برای بازی با بریزبن رور در بریزبن در ۱۴ جولای به استرالیا می‌رود. آن‌ها سپس سه روز بعد در بریزبن با استون‌ویلا روبه‌رو می‌شوند و در ۲۲ جولای با کریستال پالاس در پرث بازی می‌کنند.

منچستریونایتد – ۲۲۶۴۸ مایل هوایی

شیاطین سرخ تابستان امسال یک تور پیش‌فصل با پنج بازی دارند. اولین بازی اریک تن‌هاخ به عنوان سرمربی در ۱۲ جولای برابر لیورپول در بانکوک خواهد بود. آن‌ها سپس سه روز بعد در ملبورن استرالیا، به مصاف ملبورن ویکتوری می‌روند. بعد در ۱۹ جولای با کریستال‌پالاس در ملبورن بازی می‌کنند و بعد از آن در ۲۳ جولای با استون‌ویلا در پرث روبه‌رو می‌شوند. آن‌ها تور پیش‌فصل را در تاریخ ۳۰ جولای مقابل اتلتیکو مادرید در اسلو به پایان می‌رسانند.

استون‌ویلا – ۲۲۷۵۵ مایل هوایی

ویلا طولانی‌ترین سفر را انجام خواهد داد و در ۱۷ جولای برای بازی با لیدز در بریزبن به استرالیا می‌رود. سه روز بعد با بریزبن رور روبع‌رو خواهند شد و بعد در تاریخ ۲۳ جولای با منچسترسیتی در پرث بازی خواهند کرد. ویلا سرانجام در ۳۰ جولای، تنها یک هفته قبل از شروع فصل جدید، برای بازی با رن به فرانسه می‌رود.

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ