ناراحتی رونالدو از تعویض و واکنش جالب رانگنیک/ تصاویر این لحظه را ببینید

0

ناراحتی رونالدو از تعویض و واکنش جالب رانگنیک/ تصاویر این لحظه را ببینید

ساتین –

در جریان دیدار تیم‌های برنتفورد و منچستریونایتد که با برد ۳ گله شیاطین‌سرخ به پایان رسید، باز هم کریستیانو رونالدو حاشیه‌ساز شد.

دقیقه ۷۱ فوق‌ستاره پرتغالی جای خودش را به هری مگوایر داد و با اعتراض روی نیمکت نشست. پس از این رفتار، رالف رانگنیک سرمربی آلمانی شیاطین‌سرخ برای رونالدو توضیحاتی داد و باعث شد رونالدو هم آرام شود.

رانگنیک در پایان بازی در پاسخ به اینکه او و رونالدو به یکدیگر چه گفتند، اظهار داشت: «رونالدو پرسید چرا من، چرا مرا بیرون آوردی؟ من هم گفتممن باید به صلاح تیم و باشگاه تصمیم بگیریم. شنبه در خانه استون‌ویلا دقیقاً همین شرایط را داشتیم و در نیمه دوم ۲-۰ جلو بودیم. من نمی‌خواستم که دوباره همان اشتباه را مرتکب شوم. (بازی من‌یونایتد با استون‌ویلا ۲-۲ شد). به همین دلیل من هری مگوایر را به زمین فرستادم چون می‌خواستم آرایش خط دفاعی را سه نفر کنم و مارکوس رشفورد هم نقش بال سرعتی را ایفا کند. تصمیم درستی هم بود. کریستیانو یک گلزن است اما در آن مقطع از بازی مهمتر این بود که تیم توازن داشته باشد. زمانی که ما گل سوم را زدیم دقیقاً همین جمله را به رونالدو گفتم: می‌دانم که تو انگیزه زیادی برای گلزنی داری اما شاید دو سال دیگر که خودت مثل من مربی شدی و تیمت در چنین شرایطی قرار بگیرد درک کنی که چرا من این تصمیم را گرفتم.»

اخبار منچستر یونایتد

اخبار منچستر یونایتد

منبع : خبر ورزشی

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ