دختر ۱۷ ساله‌ای که از ترس پدرش به دام متجاوزین افتاد

0

ساتین نیوز: دختری ۱۷ساله گفت: ساعت حدود ۸شب بود که آن‌ها من را ربودند و چند ساعت بعد فهمیدم که من را به باغی در اطراف شهر خمین برده‌اند. آن‌ها شب آنجا زندانی‌ام کردند و حتی جوانی که راننده پژو بود، من را مورد آزار و اذیت قرار داد و ظهر روز بعد دوباره من را به تهران برگرداندند و رهایم کردند.

به گزارش سایت خبری ساتین نیوز به نقل از فرارو، تحقیقات مأموران پلیس پایتخت درخصوص ربوده شدن دختری ۱۷ ساله در یکی از پارک ها به دستگیری یکی از آدم ربایان منجر شد و تلاش ها برای دستگیری دومین نفر ادامه دارد.

چند روز قبل والدین دختری ۱۷ساله به دادسرای امور جنایی تهران رفتند و از مفقودشدن دخترشان خبر دادند. آن ها گفتند فرزندشان بدون اجازه آن ها برای بازی از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است. با ثبت شکایت مفقودی این دختر بررسی ها برای روشن شدن سرنوشت او آغاز شد.

یک روز از مفقودشدن دختر نوجوان می گذشت که او با حالتی آشفته به خانه بازگشت. آنطور که او می گفت ۲پسر جوان او را ربوده و پس از انتقال به یکی از شهرستان ها او را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند.

در این شرایط او همراه والدینش به شعبه هشتم دادسرای امور جنایی رفت و حادثه تلخی را که برایش اتفاق افتاده بود، شرح داد. او به بازپرس محمدامین تقویان گفت: آن روز بدون اجازه پدر و مادرم به پارک نزدیک خانه مان رفتم. در آنجا بودم که پدرم را دیدم. هرچند او من را ندید، اما من از ترس فرار کردم.

دختر نوجوان در ادامه گفت: کمی آن طرف تر پسر جوانی را دیدم. به او گفتم جایی ندارم و می خواهم با یکی از دوستانم تماس بگیرم که دنبالم بیاید. او وقتی حرف هایم را شنید، گفت خودش موتورسیکلت دارد و من را به هرجایی که بخواهم می برد و پولی هم نمی گیرد. من هم به او اعتماد کردم و سوار موتورش شدم. فکر می کردم پسر جوان من را به دوستم می رساند، اما در بین راه مسیرش را عوض کرد و همزمان با یکی از دوستانش تماس گرفت و او هم با یک ماشین پژو سراغ مان آمد. آن ها می خواستند به زور من را سوار ماشین کنند که من مقاومت کردم، اما آن ها به زور شوکر من را سوار ماشین کردند و با خود بردند.

این دختر درباره محلی که به آنجا منتقل شد، گفت: ساعت حدود ۸شب بود که آن ها من را ربودند و چند ساعت بعد فهمیدم که من را به باغی در اطراف شهر خمین برده اند. آن ها شب آنجا زندانی ام کردند و حتی جوانی که راننده پژو بود، من را مورد آزار و اذیت قرار داد و ظهر روز بعد دوباره من را به تهران برگرداندند و رهایم کردند.

با مشخصاتی که دختر نوجوان از متهمان در اختیار پلیس قرار داد، مأموران موفق شدند جوان موتورسوار را که دختر نوجوان را فریب داده بود، بازداشت کنند.

او وقتی تحت بازجویی قرار گرفت اتهام آدم ربایی را پذیرفت و گفت، چون وسوسه شده بود، دست به این کار زده است. او ادامه داد: وقتی دختر نوجوان را دیدم و او گفت جایی برای رفتن ندارد، من هم وسوسه شدم و او را سوار موتورم کردم و در ادامه با همدستی دوستم او را به باغی در اطراف خمین بردیم، اما باور کنید من هیچ آسیبی به او نرساندم و این دوستم بود که دختر نوجوان را آزار داد.

هم اکنون متهم در بازداشت به سر می برد و تحقیقات برای دستگیری دومین متهم ادامه دارد و قرار است به اتهام آزار و اذیت دختر جوان نیز در دادگاه کیفری یک استان تهران رسیدگی شود.

اشتباه قاتلان اجیرشده در تیراندازی انتقام جویانه خیابان پاسداران

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ