نقشه صحن های حرم امام رضا

0

نقشه صحن های حرم امام رضا

دانلود نقشه حرم امام رضا با کیفیت بالا ، نقشه حرم امام رضا سه بعدی ، جدیدترین نقشه حرم امام رضا ، اسم صحن های حرم امام رضا ، حرم امام رضا چند صحن دارد

در نقشه سه بعدی حرم امام رضا (ع)، این مکان مقدس از چهار ورودی به شکل سه بعدی و برجسته با امکان مشاهده صحن‌‎ها، رواق‌ها و مراکز رفاهی، خدماتی و فرهنگی تصویر کشیده شده است.اگر جز آن دسته از زائران حرم امام رضا علیه سلام هستید که برای بار اول به زیارت می‌روید، به دلیل گستردگی و وسعت صحن و سرای حرم حتما به نقشه حرم امام رضا نیاز خواهید داشت. حرم امام رضا (ع) علاوه بر قسمت ضریح، دارای  ۸صحن، ۳۱ رواق، ۴ بست  و دیگر اماکن است.

حرم امام رضا (ع)، این مکان مقدس از چهار ورودی صحن پیامبر اعظم (ص)، ورودی شیخ طبرسی، ورودی شیخ طوسی و ورودی صحن غدیر به شکل سه بعدی و برجسته با امکان مشاهده صحن‌‎ها و رواق‌ها و مراکز رفاهی، خدماتی و فرهنگی به تصویر کشیده شده است.

عکس حرم امام رضا

 

 

با داشتن اطلاعات دقیق‌ از حرم امام رضا (ع) می‌توان از لحظات زیارت، بهره بیشتری برد. حرم امام رضا (ع) که قطب جاذبه فرهنگی مذهبی کشور به شمار می‌آید و با توجه به گسترش و وسعت روزافزون این مکان مقدس، راهنمایی و آشنایی زائران و مجاوران با اماکن مختلف آن به منظور جلوگیری از سردرگمی زائران در صحن و سراها یکی از ضروریات است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ