علت جدایی بهاره رهنما از همسر دومش

0

علت جدایی بهاره رهنما از همسر دومش

بهاره رهنما در این سال ها حواشی زیادی داشته است زندگی بهاره رهنما با پیمان قاسمخانی بعد از مدتی به پایان رسید . بهاره رهنما در ترکیه نیز حواشی زیادی به راه انداخته است . او با انتشار یک فیلم در ترکیه حسابی احساسات مردم ایران را برانگیخت . بهاره رهنما چند ماه گذشته پدرش را از دست داد و داغدار شد او در برنامه شام ایرانی نیز حواشی زیادی داشت و با فلور نظری و مریم امیرجلالی بحث کرد که ویدیویی از او نیز در فضای مجازی وایرال شد . رهنما در زمان زندگی مشترکش با پیمان قاسمخانی نیز حواشی ای داشت او در اکثر فیلم های همسرش ایفای نقش کرده بود .

همسر بهاره رهنما همسر امیرخسرو عباسی طلاق بهاره رهنما بهاره رهنما اینستاگرام بهاره رهنما

بهاره رهنما در سفر به ترکیه مثل همیشه جنجال در اینستاگرام ایجاد کرد . بهاره رهنمابا لایو های خود در اینستاگرام از تلاشش برای ساخت زندگی گفت و عنوان کرد بعد از ۱۷ سال کار کردن الان وقت خوش گذرانی اش شده است . اما نکته جالب این سفر بهاره رهنما نبود حاجی بوده است .

اولین توضیح بهاره رهنما درباره طلاق از همسر دومش

بهاره رهنما درباره طلاق از همسر دومش توضیحاتی منتشر کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بهاره رهنما در استوری اینستاگرام درباره دلیل طلاق از همسر دومش نوشت: به گمانم گاهی حرف نزدن درباره چیزی دلیل بر پنهان کاری نیست و گاهی به قول توده مردم جار زدن هم لزوما دلیل بر شادی نیست. من یک زن مستقل هستم با قدرت ها و ضعف های خودم و درس ها و دردها و رنج هایی که دوباره بلند شدند و قد کشیدن را به من آموخت سالی را گذراندم تا اخرین روزهایش برایم پر بود از دست دادن های سخت عاطفی، مالی، کاری و… اما به حسب ترتیب مادری سخت کوش و پدری مهربان باز هم یا علی گفتم و بلند شدم و با تیکه بر خدا به قول مادرم خوبی ها و باور بر اینکه هنوز پدرم مرا می بیند و به عشق مادر بودنم دست بر زانوی خودم برای ادامه زندگی بلند شده ام با تمام وجود طلب خیر برای همه دوستان حتی قضاوتگرانم دارم.

پی نوشت: برنامه شباهنگ ماه ها پیش و قبل از تغییرات اخیر زندگی من ضبط شده است

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ