شماره گواهینامه کجاست و چند رقمی است

0

شماره گواهینامه کجاست و چند رقمی است

شماره گواهینامه برای ثبت نام خودرو

اگر با بیان ساده بخواهیم، گواهینامه رانندگی رو تعریف کنیم، باید گفت؛ گواهینامه رانندگی در واقع مجوز یا همان تصدیق نامه ای است ، که شما با در دست داشتن آن می توانید، با وسایل نقلیه رانندگی کنید.برای دریافت گواهینامه رانندگی، شما باید با در دست داشتن مدارک مورد نیاز در آموزشگاه مربوطه جهت دریافت گواهینامه رانندگی ثبت نام کنید. با گذراندن کلاسهای آموزشی و همچنین حضور یافتن در آزمون های کتبی و عملی، نمره قبولی را به دست آورده، بعد از قبول شدن شما گواهینامه رانندگی برای شما فرستاده می شود و شما می توانید با در دست داشتن گواهینامه رانندگی وهمچنین مهارتی که در این زمینه کسب کرده اید، با خیال راحت و دقت زیاد رانندگی کنید.

گواهینامه رانندگی شماره گواهینامه

شماره گواهینامه رانندگی چند رقمی است

شماره گواهینامه رانندگی چند رقمی است ؟ گواهینامه کارتی است که دارای مشخصات هویتی، تاریخ صدور و شماره گواهینامه ۱۰ رقمی است که منحصر‌به‌فرد برای دارنده کارت است و بعضی ارگان ‌ها و شرکت‌ ها معمولا شماره گواهینامه را از متقاضیان ‌شان می‌خواهند.

گواهینامه رانندگی مدرکی است که به دارنده آن اجازه می دهد یک خودرو را براند. این کارت کوچک دارای اطلاعاتی همچون شماره ملی، نام، تاریخ تولد، تاریخ صدور، مدت اعتبار و شماره گواهینامه است. شماره گواهینامه یک کد ۱۰ رقمی منحصربه فرد می باشد. در ایران هر فرد بالای ۱۸ سال پس از حضور و قبولی در آزمون رانندگی می تواند صاحب آن شود. از طریق شماره گواهینامه است که صحت گواهینامه بررسی و مورد استعلام قرار می گیرد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ