عمو پورنگ سکوتش درباره‌ِ “کلید” را شکست

0

داریوش فرضیایی هشت ماه پس از حواشی پیش آمده برای نشان دادن کلیدی که عبارت «دروغ» روی آن نقش بسته بود در برنامه‌اش، به توضیح این جریان پرداخت و تاکید کرد: «عمو پورنگ» آدم سیاسی نیست. من نه سیاست بلدم، نه به آن علاقه دارم و نه چیزی از آن سرم می‌شود. شما با اجرای من برنامه کودک می‌بینید که هیچ ربطی به فضاها و شایعات ندارد.

همسر عمو پورنگ همسر داریوش فرضیایی بیوگرافی عمو پورنگ بیوگرافی داریوش فرضیایی برنامه بعضی ها
به گزارش ایسنا، داریوش فرضیایی (عمو پورنگ) که در برنامه «بعضیا» حاضر شده بود، خطاب به علی ضیاء تأکید کرد: علی جان، کلید به خاطر کلید کردن آدم‌ها اینطور شد، وگرنه اصلا کلید نبود و سویچ بود! من به انتخاب مردم احترام می‌گذارم، به انتخاب من، به انتخاب شما. درباره آن قسمت از برنامه هم روحانیِ ما، گفت می‌خواهد حدیثی از امام حسن عسگری (ع) اجرا کند و مسلم آقاجان‌زاده (تهیه‌کننده عموپورنگ) خیلی حساس و دقیق است اما مشکلی در این رابطه ندید و قبول کرد.
این مجری کودکان یادآور شد: چنین مسائلی هیچ لطمه‌ای به من نمی‌زند. بلکه اگر مرا خراب کنید،‌ ذهن ۱۵ میلیون کودک را خراب می‌کنید. کار من برای کودکان است و ضمیر این موجودات پاک است.
او سپس در پاسخ به سوالی درباره‌ی تاثیرات اسپانسرها روی کودکان، اظهار کرد: آیا عمو پورنگ که سال ۸۰ شروع شد، اسپانسر داشت؟ چند سال است اسپانسر به این برنامه وارد شده؟ این سیاست جدید سازمان است و ما برای آن حتی نمایش طراحی کردیم. نویسنده فکر کرد و یک آیتم را به این موضوع اختصاص دادیم.
همسر عمو پورنگ همسر داریوش فرضیایی بیوگرافی عمو پورنگ بیوگرافی داریوش فرضیایی برنامه بعضی ها
عموپورنگ درباره این اظهارنظر ضیاء که اینگونه تاثیرگذاری بخش تبلیغی چندین برابر می‌شود، گفت: ما از این موضوع ساده نگذشتیم و به نظرم بچه‌ها بیشتر پهلوون پنبه را دوست دارند تا اینکه به تبلیغات علاقه نشان دهند. اما کل این موضوع خیانت بزرگی است که دارد صورت می‌گیرد.
وی ادامه داد: اگر من تاثیرگذارم و یک عنصر فرهنگی به حساب می‌آیم باید استراتژی‌ای به کار گرفته شود تا برنامه ما اسپانسر نداشته باشد، بلکه بودجه جداگانه‌ای برای آن در نظر بگیرند. متاسفانه در تنگناهای اقتصادی اکثر برنامه‌ها مجبور شده‌اند اسپانسر بیاورند.
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ