دوچرخه ویوا ساخت کدام کشور است

0

دوچرخه ویوا ساخت کدام کشور است ، دوچرخه viva ساخت کدام کشور است

دوچرخه ویوا ساخت کجاست

داستان برند viva از کشور چین در سال ۱۹۹۲ میلادی برابر با سال ۱۳۷۰ شمسی آغاز شد. بنابراین در همین ابتدای کار متوجه شدید که برند ویوا ساخت کشور چین است.

ویوا پس از موفقیت هایی که بدست آورد توانست کارخانه خود را در کشور سریلانکا و در کشور ماکائو که در جنوب شرقی آسیا هستند ایجاد نماید و سپس با تولید انبوه مُدل های باکیفیت، برند viva را به ۴۵ کشور جهان از جمله ایران صادر کرد.برند viva همچنین توانسته در میان رقبا، یکی از اصلی ترین تامین کنندگان بازار کشورهای آمریکا، روسیه و ژاپن باشد.

دوچرخه ویوا بهترین دوچرخه

معرفی برند دوچرخه ویوا VIVA

Be trustworthy and be our own style : این شعار برند ویوا است، قابل اعتماد باشید و مثل استایل خود ما باشید. همانطور که از شعار این شرکت مشخص است قرار است با این چرخ های قابل اعتماد، از ورزش دوچرخه سواری نهایت لذت را ببرید، اما مشخص است که برند ویوا نتوانسته در میان رقبای جهانی خود، خیلی حرفی برای گفتن داشته باشد.

طراحی شرکت ویوا از سال ۲۰۰۶ به بعد توسط لارس آندرسن، دوچرخه سوار سابق تیم ملی دانمارک انجام میشود. بسیاری از اجزای اصلی دوچرخه مانند گلگیر، زنجیر، زین، فرمان، پدال، بدنه به صورت بسیار زیبا توسط لارس آندرسن مورد طراحی قرار میگرد و از کیفیت و دوام بالا برخوردار هستند.

دوچرخه ویوا بهترین دوچرخه

انواع مدلهای دوچرخه ویوا

اگر نگاهی به وبسایت رسمی دوچرخه ویوا بیاندازید متوجه خواهید شد انواع دوچرخه‌های VIVA در دسته‌بندی‌های مختلف موجود هستند. با وجود تنوع دسته‌بندی تعداد دوچرخه‌های موجود در هر نوع محدود است. اما با این وجود به حدی از کیفیت خوبی برخور دارند که جزء دوچرخه‌های پرفروش هستند و معمولا از طوقه های سایز ۲۶ مانند: مجموعه طوقه شیمانو ۲۶ اینچ Shimano wheelset MT15 بهره میبرند. تنوع دوچرخه‌ها در ویوا به شرح زیر می‌باشد. برای مطالعه نحوه گرم کردن در دوچرخه سواری لطفا وارد سایت دوچرخستان شوید.

  • Hardtails (کوهستان)
  • Full Suspension (تعلیق کامل)
  • Road (جاده‌ای)
  • BMX (بی ام اکس)
  • Folding (تاشو)
  • Kids (بچه گانه)
  • Urban (شهری)
  • Fatbike (دوچرخه برقی)

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ