نتیجه بازی والیبال ایران و مصر امروز

0

نتیجه بازی والیبال ایران و مصر امروز

تیم ملی والیبال کشورمان در دومین رقابت در مسابقات قهرمانی جهان از ساعت ۲۰ امشب دوشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۱ به مصاف تیم ملی مصر رفت.

شاگردان بهروز عطایی که در بازی اول، آرژانتین را ۳ بر ۲ شکست دادند، در بازی امشب به دنبال دومین برد و قطعی کردن صعودشان به مرحله بعد بودند.

والیبال مصر ساعت بازی والیبال ایران ساعت بازی والیبال امروز بازی بعدی والیبال ایران

تیم ملی والیبال مقابل مصر از همان ست اول مقتدر ظاهر شد و توانست در این ست با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ پیروز شود و یک بر صفر در ست شماری جلو بیفتد.

ست دوم هم با برتری شاگردان بهروز عطایی همراه بود و ملی‌پوشان والیبال در این ست هم اجازه ندادند مصری‌ها به عدد ۲۰ برسند و با حساب ۲۵ بر ۱۹ به برتری رسیدند تا یک ست تا پیروزی فاصله داشته باشند.

در ست سوم مصری‌ها که خودشان را در آستانه باخت می‌دیدند، بهتر از ایران آغاز کردند و توانستند این ست را با نتیحه ۲۵ بر ۲۲ به نفع خودشان به پایان برسانند تا نتیجه در ست شماری ۲ بر یک شود.

والیبال مصر ساعت بازی والیبال ایران ساعت بازی والیبال امروز بازی بعدی والیبال ایران

ست چهارم را دو تیم در امتیازهای اول پا به پا آغاز کردند اما در ادامه تیم کشورمان فاصله ایجاد کرد. این برتری نزدیک تا پایان حفظ شد و در نهایت این ست با برتری ۲۶ بر ۲۴ ایران به پایان رسید تا در نهایت تیم ملی والیبال حریف آفریقایی‌اش را با نتیجه ۳ بر یک  شکست داده و صعودش را به مرحله بعد قطعی کند.

تیم ملی والیبال در ادامه رقابت‌های قهرمانی جهان چهارشنبه شب در آخرین بازی مرحله گروهی از ساعت ۲۰ به مصاف هلند می‌رود.

پخش زنده والیبال ایران مصر ۷ شهریور ۱۴۰۱

در رقابت‌های قهرمانی جهان، ۲۴ تیم از جمله تیم ملی والیبال ایران حضور دارند که در ۶ گروه ۴ تیمی رقابت می‌کنند. دو تیم برتر هر گروه به مرحله دوم گروهی صعود خواهند کرد و چهار تیم برتر تیم‌های سوم گروه‌ها مجوز صعود می‌گیرند.

تیم ملی ایران و نسل جدیدش که در لیگ ملت‌های والیبال خوش درخشیده و به جمع ۸ تیم برتر راه‌ یافتند، حالا با هزاران امید و آرزو، با بازگشت مجرد از مصدومیت پا به رقابت‌هایی گذاشته که امید بسیاری به آن داریم. ملی پوشان والیبال ایران در دیدار اول خود در یک جدال سخت ۳ بر ۲ از سد آرژانتین عبور کردند تا حالا شانس صعود بالایی داشته باشند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ