آمار بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان

0

آمار بازی استقلال و نفت مسجد سلیمان

شب انفرادی های بی سرانجام محبی و قایدی، در حضور تماشاچیان پرشور شهر اولین ها موقعیت های خطرناک دو تیم به بیرون! بازی ای که جذاب بود اما گل نداشت!

مهاجری غول کش این فصل لیگ برتر را ساخته! استقلال ساپینتو خارج از خانه به بن بست خورد!

آبی پوشان پایتخت دذ دیدار خارج از خانه خود به تساوی رضایت داد، تیم مسجدسلیمانی پایاپای استقلالی ها جنگید و برابر هافبک-مهاجم های تریکی استقلال عالی مقاومت کرد، استقلال به طور کلی موقعیت های بهتری داشت اما از آن ها استفاده نکرد.

هیجان جذاب دو نیمکت در کنار زمین را هم شاهد بودیم، جایی که مهاجری با تمام وجود تیمش را کوچ میکرد و ساپینتو هم طبق معمول پرجوش و خروش بود.

نتیجه بازی استقلال چند چند شد باشگاه نفت مسجدسلیمان آمار بازی استقلال

فرصت ها:

دقیقه ۲: پیمان بابایی روی یک ارسال بلند در داخل محوطه جریمه می رفت با دروازه بان نفت تک به تک شود که جلالی راد با خروجی به موقع توپ را به موقع جمع کرد.
دقیقه ۳ / این بار استقلالی ها با یک ارسال خطرساز ظاهر شدند، توپ اول را نفتی ها برگشت دادند اما در ادامه ضربه مهری با برخورد به مدافع حریف تبدیل به کرنر به سود استقلال شد..
دقیقه ۹ / مهاجم نفت در آستانه ورود به محوطه استقلال بود که حردانی با یک تکل او را متوقف کرد و از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه ۱۸ / ارسال جلالی بی دردسر در اختیار دروازه بان حریف قرار گرفت.

دقیقه ۲۱: حسین شنانی با یک حرکت پا به توپ سریع وارد محوطه جریمه استقلال شد؛ او با دو سر توپ دیدنی حردانی را فریب داد و ضربه خطرناکی را روانه دروازه حسینی کرد که راهی به چارچوب نداشت و از کنار تیر عمودی راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: دهقانی روی پاس نریمان جهان، داخل محوطه جریمه استقلال صاحب موقعیت شد. واکنش دیدنی حسینی مقابل شوت دهقانی در این لحظه، نجات دهنده دروازه آبی ها بود.

دقیقه ۳۸ / ارسال خوب جلالی در محوطه جریمه به یامگا رسید اما این بازیکن قدر این فرصت عالی را ندانست و ضربه اش از شش قدم به بیرون رفت تا بازی کماکان با تساوی بدون گل دنبال شود.

دقیقه ۴۸: شوت دیدنی سعید مهری روی ضربه ایستگاهی که از فاصله حدود ۳۰ متری برای استقلال به دست آمده بود با اختلافی اندک از بالای دروازه نفت راهی اوت شد.

دقیقه ۵+۴۹ / با خطای کریمی روی محبی استقلال یک ضربه ایستگاهی به دست آورد. ضربه محبی با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۹ / ضربه ایستگاهی زیبا و فنی مهری با اختلاف اندک از بالای دروازه به بیرون رفت.

نتیجه بازی استقلال چند چند شد باشگاه نفت مسجدسلیمان آمار بازی استقلال

استقلال بر اساس امیدگل می‌توانست به یک گل دست یابد ولی ضربات بازیکنان این تیم بسیار کم دقت بود و تنها ۱۳ درصد در چارچوب قرار داشت. تسلط نسبی نفت مسجدسلیمان بر توپ و میدان از جمله نکات جالب این مسابقه بود. ۵ بازیکن نفت مسجدسلیمان از متریکا نمره بالای ۷ دریافت کردند.

سامان نریمان‌جهان با ۴ پاس کلیدی بسیار خلاق ظاهر شد. این بازیکن در تمامی نبردها به پیروزی رسید و با نمره متریکا ۷.۶۰ بهترین بازیکن زمین شد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ