پونه ایرانی همسر عباس معروفی کیست

0

پونه ایرانی همسر عباس معروفی ، پونه ایرانی کیست ، همسر عباس معروفی کیست

پونه ایرانی همسر عباس معروفی کیست

عباس معروفی کتاب تماماً مخصوص رو به همسرش تقدیم کرده و گفته: “برای پونه ایرانی که در طول پنج سال زندگی مشترک، من و این رمان را بازآفرید”

کتاب نامه های عاشقانه و منظومه عین القضات و عشق اثر عباس معروفی. شعرها و متن های عاشقانه ی معروفی و همسرش پونه ی ایرانی خطاب به هم.

نوشته هایی سرشار از احساس و شور عاشقانه، کاملا ملموس و واقعی، به دور از تکلف و پیچیدگی. که البته این سادگی و بی ریایی در قسمت های مربوط به پونه ی ایرانی با وضوح بیشتر دیده می شود. در قسمت دوم کتاب هم از منظومه ی عین القضات همدانی، بخش هایی تضمین شده و درون شعرها به صورت خیلی زیبایی گنجانده شده و به کار رفته است.

عباس معروفی پونه ایرانی بیوگرافی عباس معروفی

بخشی از متن کتاب

نمی‌ دانم از دل‌ تنگی عاشق‌ترم یا از عاشقی دل‌ تنگ‌ تر! فقط می‌ دانم در آغوش منی بی آن‌ که باشی و رفته‌ای بی آن‌ که نباشی … نه زمین‌ شناسم نه آسمان‌ پرداز گرفتارم گرفتار چشم‌های تو یک نگاه به زمین یک نگاه به زمان زندگی من از همین گرفتاری شروع می‌شود…

سبز آبی کبود من چشم‌ های تو معنای تمام جمله‌های ناتمامی ست که عاشقان جهان دستپاچه در لحظه‌ی دیدار فراموشی گرفتند و از گفتار بازماندند. کاش می‌ توانستم ای کاش خودم را در چشم‌های تو حلق‌ آویز کنم. هرگز این همه نور از قلبم عبور نکرده بود. هرگز این همه روشنی در قلم من ندویده بود! یادم باشد در آینه رفتنت را تماشا کنم که می آیی.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ