محمد قاسم مکارم شیرازی کیست +عکس

1

محمد قاسم مکارم شیرازی کیست ، محمد قاسم مکارم شیرازی فرزند کیست ، Mohammad Ghasem Makarem

بیوگرافی و زندگینامه محمد قاسم مکارم شیرازی

قاسم مکارم شیرازی متولد سال ۱۳۶۳ در شهرستان لامرد استان فارس است. او در حساب شخصی توییترش تحصیلات خود را فوق لیسانس علوم سیاسی و دکتری روابط بین الملل معرفی کرده است.

ازجمله سوابق اجرایی که خود قاسم مکارم در توییتر به آن اشاره کرده می‌توان به مشاور بین الملل شرکت بازرگانی پردیس بانک رفاه ایران و مشاور بین الملل شرکت مهندسی ایران (ایریتک) اشاره کرد.

وزارت راه و شهرسازی مشاور وزیر مدیران و مسئولان ایران محمد قاسم مکارم شیرازی

قاسم مکارم شیرازی دو سال پیش، از حوزه انتخابی شیراز، برای نمایندگی مجلس نامزد شد که در آن زمان هزینه های تبلیغات و پشتیبانی ستادهای انتخاباتی خود را در توییتر ۵۸ میلیون تومان اعلام کرد. او در انتخابات مجلس خود را انتخاب اول جوانان شیراز می‌دانست، اما در نهایت با کسب ۷۶۵۰ رای، نتوانست به مجلس شورای اسلامی راه یابد.

وزارت راه و شهرسازی مشاور وزیر مدیران و مسئولان ایران محمد قاسم مکارم شیرازی

در زمان نامزدی رستم قاسمی در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت های ستاد انتخاباتی وزیر راه و شهرسازی کنونی بر عهده قاسم مکارم شیرازی بود. هرچند رستم قاسمی درنهایت برای نامزدی ریاست جمهوری رد صلاحیت شد.

وزارت راه و شهرسازی مشاور وزیر مدیران و مسئولان ایران محمد قاسم مکارم شیرازی

در اسفند ماه ۱۴۰۰ وزیر راه و شهرسازی در حکمی، محمد قاسم مکارم را با حفط سِمت مشاور عالی وزیر بعنوان «بازرس ویژه وزیر» منصوب کرد.

طی حکمی از سوی رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، محمد قاسم مکارم به عنوان «بازرس ویژه وزیر» منصوب شد.

در متن این حکم آمده است: نظر به تعهد و تجارب جنابعالی، با استعانت از درگاه خداوند متعال به موجب این حکم شما را با حفظ سمت به عنوان«بازرس ویژه وزیر» منصوب می نمایم.

در ادامه حکم آمده است: با توجه به وسعت حوزه فعالیت وزارت راه و شهرسازی و جایگاه آن در تحقق اهداف پیشرفت و عدالت در نظام جمهوری اسلامی ایران انتظار می رود تا در راستای سیاست های دولت خدمتگزار و راهبردهای ابلاغی اینجانب، اقدامات لازم را به منظور اجرای سیاست های ابلاغی و ارتقاء عملکرد بهینه بخش های وزارتخانه اعم از ستادی، شرکت ها و سازمان های تابعه معمول داشته و نتایج مکررا به اینجانب اعلام گردد. همچنین ضروری است نسبت به هماهنگی و همکاری با نهادهای نظارتی درون و بیرون از وزارتخانه در راستای وظایف محوله اقدام نموده و نسبت به مدیریت برنامه های بازرسی موردی و پیگیری های ویژه وزیر اهتمام ویژه داشته باشید.

در پایان حکم آمده است: امید است با اتکال به الطاف الهی، اهتمام به «عدالت محوری»، «روحیه انقلابی » ، «مردم داری»، «قانون مداری» و استفاده از تمامی ظرفیت ها و استعدادهای بالقوه وزارتخانه و با تمتع از تجارب خویش، در راستای تحقق آرمان های نظام اسلامی و دولت خدمتگزار به ویژه بیانیه گام دوم انقلاب در ایفای بهینه و مطلوب وظایف محوله موفق باشید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. دستغیب می گوید

    سلام . مطلبی را امروز در مورد آقای قاسم مکارم منتشر کردید و اعلام نمودید که وی ، مدتی رییس دفتر من بوده است .
    باطلاع می رسانم که ایشان ، هیچ گاه رییس دفتر من نبوده است لذا خواهشمندم نسبت به اصلاح متن منتشر شده ، اقدام لازم ، مبذول فرمایید .
    سید احمدرضا دستغیب (فرزند سید فخرالدین)