زینب اختری کیست؟ +سوابق و تحصیلات

0

با حکم احمد وحیدی وزیر کشور، دکتر زینب اختری به سمت مدیرکل امور زنان و خانواده وزارت کشور منصوب شد.

سوابق کاری و شغلی و تحصیلی

گفتنی است خانم زینب اختری دارای مدرک دکتری فیزیولوژی و عضو هیأت علمی مرکز تحقیقات علوم اعصاب دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله است.

مسئولیت زنان سرپرست خانوار جمعیت امام رضایی‌ها، مسئولیت بانوان و سلامت بنیاد کرامت امام رضا علیه السلام، مجری طرح ملی حسنا (حمایت سی ماهه نسل آینده) در ۸ استان محروم کشور و مسئولیت کمیته نوروبیولوژی جنگ نرم دانشگاه علوم پزشکی بقیه ا… از جمله سوابق و تجربیات دکتر اختری است.

وزارت کشور مدیران و مسئولان ایران زینب اختری انتصابات دولت رئیسی انتصابات جدید

فعالیت‌های اجتماعی زینب اختری همچنین در قالب مجری طرح پودمانی مطالعات کودک و دوره تربیت مربی نهال در حوزه علوم اسلامی دانشگاهیان، مجری اردوهای جهادی فرهنگی و سلامت در مناطق حاشیه‌ای شهر تهران و استان‌های محروم، مجری طرح افکارسنجی زائران و مجاوران در خصوص حجاب و پوشش در آُستان قدس رضوی دنبال شده است.

در حوزه فعالیت‌های علمی و تحقیقاتی، زینب اختری مؤلف چندین عنوان کتاب منتشر شده از جمله عفاف و حجاب از دیدگاه نوروبیولوژی، جهان بانو (زن و مساله حضور اجتماعی) و تفاوت‌های مغز زن و مرد از دیدگاه نوروبیولوژی است.

از دکتر زینب اختری که در جشنواره‌ها و همایش‌های مختلف علمی و فرهنگی، به عنوان پژوهشگر یا مؤلف برتر برگزیده شده، مقالات متعددی در مجلات داخلی و بین المللی منتشر شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ