قیمت اینترنت استارلینک در ایران +سرعت starlink

2

خرید دستگاه اینترنت ماهواره ای استارلینک ، قیمت اینترنت ماهواره ای ایلان ماسک ، قیمت اینترنت استارلینک در ایران ، هزینه اینترنت استارلینک در ایران ، قیمت تجهیزات اینترنت استارلینک ، قیمت اشتراک اینترنت استارلینک ، قیمت دستگاه اینترنت استارلینک ، قیمت وسایل اینترنت استارلینک

قیمت اینترنت استارلینک در ایران

پروژه اینترنت ماهواره‌ای اسپیس ایکس قیمت اینترنت ماهانه استارلینک و کیت اولیه خود را افزایش می‌دهد. این شرکت در ایمیلی به مشتریانش اعلام کرد که این افزایش قیمت به منظور پوشش هزینه‌ها متناسب با نرخ تورم در نظر گرفته شده است.

هزینه دسترسی به اینترنت استارلینک در ابتدا ۴۹۹ دلار بود که شامل تجهیزات لازم از جمله ترمینال و آنتن مورد نیاز برای اتصال به ماهواره می‌شد. در ادامه هر کاربر برای استفاده از این سرویس باید ماهانه ۹۹ دلار هزینه پرداخت می‌کرد. اما حالا هزینه ماهانه به ۱۱۰ دلار رسیده و قیمت کیت هم به ۵۹۹ دلار افزایش پیدا کرده است.

بر اساس اعلام اسپیس ایکس، حتی کسانی که قبلا پیش‌پرداخت خرید کیت ۴۹۹ دلاری این شرکت را پرداخت کرده بودند، باید ۵۴۹ دلار بابت دسترسی به تجهیزات هزینه کنند. افزایش قیمت‌ها در مناطق مختلف در بازه‌های زمانی متفاوت اعمال خواهد شد.

هزینه اینترنت استارلینک اینترنت استارلینک Starlink

این قیمت‌های جدید ظاهرا با سرویس پریمیوم استارلینک فرق می‌کنند. در آن سرویس برای تهیه کیت باید ۲۵۰۰ دلار و برای اتصال اینترنت ماهانه ۵۰۰ دلار هزینه شود. زمانی که اسپیس ایکس برای اولین بار سرویس استارلینک را عرضه کرد، هزینه ساخت هر آنتن کاربری حدود ۳۰۰۰ دلار بود. رئیس این شرکت، «گویین شاتول» بعدا در ماه آوریل ۲۰۲۱ مدعی شد که اسپیس ایکس توانسته هزینه تولید هر ترمینال را به ۱۳۰۰ دلار برساند. او در آن زمان مدعی شده بود که هزینه تولید تا پایان ۲۰۲۱ نصف می‌شود.

اینترنت ماهواره ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس به‌نازگی یک سرویس جدید به نام استارلینک پریمیوم معرفی کرده است که عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و سرعت آن بین ۱۵۰ الی ۵۰۰ مگابیت‌برثانیه است. در حال حاضر، نسخه عادی این سرویس سرعتی بین ۵۰ الی ۲۵۰ مگابیت‌برثانیه ارائه می‌کند.

البته این افزایش عملکرد باعث افزایش قیمت نیز شده بطوریکه هزینه تجهیزات استارلینک پریمیوم ۲۴۰۰ دلار و هزینه ماهانه آن ۵۰۰ دلار تعیین شده است. این در حالیست که فیمت تحهیزات نسخه عادی آن فقط ۴۹۹ دلار و هزینه ماهانه آن ۴۹ دلار است.
استارلینک گفته است که این سرویس برای ادارات کوچک و فروشگاه‌ها ارائه شده است. این شرکت همچنین کفته که سرویس پریمیوم حتی در شرایط آب‌وهوایی بسیار بد عملکرد بسیار خوبی خواهد داشت و ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته به مشتریان خود سرویس خواهد داد.

هزینه اینترنت استارلینک اینترنت استارلینک Starlink

سرعت اینترنت استارلینک

اینترنت ماهواره ای استارلینک شرکت اسپیس ایکس به‌نازگی یک سرویس جدید به نام استارلینک پریمیوم معرفی کرده است که عملکرد بسیار فوق‌العاده‌ای دارد و سرعت آن بین ۱۵۰ الی ۵۰۰ مگابیت‌برثانیه است. در حال حاضر، نسخه عادی این سرویس سرعتی بین ۵۰ الی ۲۵۰ مگابیت‌برثانیه ارائه می‌کند.

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. وبمستر می گوید

    اوووووه چه خبره بابا خیلی گرونه که
    این یارو ایلان ماسک هم پول خون باباشو می خواد
    ۲۰ میلیون بدیم دم دستگاه و ماهیانه هم ۴۰۰ هزار تومان
    این یارو همیجوری جیب مردم دنیا رو خالی کرده که شده ثروتمندترین فرد جهان

    1. دانل می گوید

      دوست عزیز
      این تجهیزات برای یکنفر نیست
      مثلا شما در این اپارتمان ۱۰ واحده
      این مبلغ رو تقسیم کنید و همه استفاده میکنن
      چه بسا به جز اپارتمان خودتون ، اپارتمان های کنار و یا خونه های کناری رو هم میتونین شریک کنین
      قرار نیست هر نفر این تحهیزاته رو بگیره ، هرچند ربطی به قیمت ایلان ماسک و خالی کردن جیب نداره ، بلکه گرون شدن دلار … باعث گرونی دلاره
      وگرنه اگر دلار هزار تومان بود قیمتش اصلا بچشم نمیومد
      و در اصلم قیمتی نیست و خیلی ام ارزونه ، …
      شما فک کن اگر یارانه پول نفت رو بهمون میدادن ماهانه چقدر پول به هر ایرانی میرسید ، دقیقا دبی چرا شیخ نشینن چون پپل فروش نفت بین مردمش تقسیم میشه و همه تلیاردر و شبخ نشین شدن