آزار مرگبار دختر اهوازی پس از ربوده شدن به شمال کشور

0

ساتین نیوز: عامل ضرب و جرح و آزار منجر به قتل دختر اهوازی به دام افتاد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از خبرفوری، شنبه شب، ۱۹ شهریورماه، دختری جوان در حالیکه از شدت درد ناشی از ضرب و شتم و جرح به همراه عمویش به بیمارستان مراجعه کرده بود، پس از ۲ روز به قتل رسید. به گفته مسئولین بیمارستان، این دختر قبل از مرگش گفته بود که چند روز پیش در اهواز درحالیکه از محل کارش باز می گشته، توسط چند مرد ربوده شده و پس از انتقال به شمال کشور مورد آزار و اذیت و ضرب و شتم قرار گرفته است. بلافاصله مسئولین بیمارستان ماجرا را به پلیس ۱۱۰ گزارش دادند و بدین ترتیب محمد شعبانی بازپرس ویژه قتل همراه تیمی از کارآگاهان اداره ۱۰ پلیس آگاهی تهران قرار تحقیق وارد عمل شدند.

فرار دختر اهوازی از چنگال آدم ربایان

ماموران با انجام تحقیقات بیشتر مشخص شد که دختر جوان به سختی خودش را از چنگ آدم ربایان شیطان صفت نجات داده و به تهران آمده بود شب را در یک خوابگاه گذرانده و سپس در تماس با عمویش به بیمارستان ابن سینا منتقل شده است.

عموی مونا که برادر زاده اش را به بیمارستان رسانده بود در پاسخ به سوالات مامورین گفت: بردار زاده ام شبی را در یک خوابگاه گذراند و سپس به کمک من خودش را به بیمارستان رساند تا درمان شود.

تحقیقات برای کشف حقیقت آغاز شد و فردی که مونا را ربوده بود شناسایی شده و روز گذشته دستگیر شد. متهم روز گذشته در جلسات بازجویی علیرغم ادله ای که بر علیه او وجود دارد اتهام خود را انکار کرده و ادعا کرد که نقشی در ربودن و آزار دختر جوان نداشته است.

رسیدگی به این پرونده در شعبه دهم دادسرای جنایی تهران در دستور کار بازپرس محمدتقی شعبانی ادامه دارد.

آرزو و حسرتی که زن تنها را کودک ربا کرد

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ