سوءاستفاده عجیب مرد رمال به بهانه بخت‌گشایی

0

ساتین نیوز: دختر جوان با این تصور که طلسم شده نزد یک رمال رفت تا بخت او را باز کند اما در دام مرد شیاد افتاد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از اعتماد آنلاین، دختر جوان با این تصور که طلسم شده نزد یک رمال رفت تا بخت او را باز کند اما در دام مرد شیاد افتاد.

رعنا مدعی است مدتی قبل از سوی فردی فالگیر مورد سوءاستفاده قرار گرفت. او برای بازگشایی بختش رفته بود که در دام رمال افتاد. دختر جوان در گفت وگو با اعتمادآنلاین از روز حادثه و آنچه او را به سمت یک فالگیر برد، می گوید.

*چرا پیش یک فالگیر رفتی؟

من ۳۰ ساله هستم. اطرافیانم می گفتند که فردی بختم را بسته و به همین خاطر تا به حال ازدواج نکرده ام. یکی از دوستانم به من فالگیری را معرفی کرد و من هم پیش او رفتم تا بختم را باز کند.

*واقعا فکر می کردی فالگیر می تواند مساله ازدواج تو را حل کند؟

من باور کرده بودم که بختم را بسته اند چون خواستگار زیاد داشتم اما هیچکدام به ازدواج ختم نشد.

*فالگیر به تو چه گفت؟

وقتی پیش فالگیر رفتم گفت به پسری جواب منفی دادی و او هم بخت تو را بسته است. حتماً باید نشانه ای بیاوری که من بتوانم بختت را باز کنم.

*چه نشانه ای به او دادی؟

گردنبدی داشتم که به او دادم و گفتم تنها چیزی که همیشه همراه من است و دیگران را دیده اند همین است. آن گردبند را گرفت و گفت باید این گردنبند همینجا بماند چون انرژی منفی دارد و اگر تو به خانه ببری باز طلسم عمل می کند.

*چطور شد که حرف های مرد فالگیر را باور کردی؟

خودم می فهمیدم که حرفش منطقی نیست، اما آنقدر اطرافیان به من فشار آوردند که چرا ازدواج نمی کنی من هم فکر کردم باید کاری بکنم و باور کردم که پیر شدم و مجرد می مانم. ضمن اینکه نامزدی داشتم که سال ها قبل من را رها کرده بود برای همین باور کرده بودم که بختم را بسته اند.

*چرا از نامزدت جدا شدی؟

او مرا خیلی دوست داشت ولی مادرش مخالف بود و در نهایت هم مادرش پیروز شد.

*متهم همه چیز را انکار کرده، حرفی برایش داری؟

انکار او فایده ای ندارد من مدارکی به دادگاه دادم که قبول کرده است و خدا را شکر هنوز در بازداشت است و امیدوارم هیچ وقت هم آزاد نشود. معلوم نیست این مرد کلاش چقدر سر مردم کلاه گذاشته و باید حتماً تاوان پس بدهد.

مرگ معمایی جوان تهرانی در بزم مستانه دو دوست

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ