واکنش رستم قاسمی به انتشار عکس جنجالی در مالزی

0

واکنش رستم قاسمی به انتشار عکس جنجالی در مالزی

تصاویری از رستم قاسمی، در سفری به کوالالامپور مالزی در فضای مجازی منتشر شده. عکس هایی از همراهی یک زن جوان با رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی در فضای مجازی منتشر شده است. این عکس‌ها نخستین بار توسط یکی از خبرنگاران شبکه فارسی زبان انتشار یافته است.

گفته‌ها حاکی از آن است که این تصاویر در سال ۲۰۱۱، دو سال پس از فوت همسرش، زمانی که وی وزیر نفت دولت احمدی‌نژاد بوده است، گرفته شده است.

واکنش رستم قاسمی به حاشیه ایجاد شده در فضای مجازی

رستم قاسمی در پاسخ به سوالی درباره حاشیه جدید ایجاد شده و آیا قصد پیگیری دارد یا خیر گفت: خود خداوند باید جوابگو باشد.

گفتنی است روز گذشته بعد از گذشت ۱۱ سال عکس های از وزیر راه وشهرسازی منشتر شد که حاشیه های برای او ایجاد کرد.

واکنش روزنامه دولت به انتشار عکس رستم قاسمی کنار زن بی‌حجاب

روزنامه ایران نوشت: برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیروهای پرکار و پرتلاش انجام می دهند.
دیروز در فضای مجازی و در اقدامی غیراخلاقی، عکس‌هایی با هدف حاشیه سازی درباره وزیر راه و شهرسازی منتشر شده است. قطع نظر از اصالت عکس‌ها، انتشار عکس‌های خصوصی یک فرد با چه هدفی جز اغراض کثیف سیاسی منتشر می شود.

متأسفانه بارها و به کرات شاهد بوده‌ایم که برخی جریان‌های سیاسی و عناصر مرموز و معلوم الحال و به دور از اصول اولیه اخلاقی، اقدامات و تحرکاتی مغرضانه را علیه نیروهای پرکار و پرتلاش انجام می دهند که نشان دهنده بی‌اخلاقی‌های تمام ناشدنی است! هجمه‌ها و حملاتی که برخی نیروهای انقلابی را نشانه رفته است برای این است که تصویری ضدمردمی از آنها برای افکار عمومی ایجاد کنند که البته مردم به اخبار غیراخلاقی حساس هستند و تحت تاثیر قرار نمی گیرند.

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ