نیلوفر مردانی کیست و اهل کجاست +عکس

0

نیلوفر مردانی کیست ، نیلوفر مردانی اصالتا اهل کجاست ، نیلوفر مردانی اهل کجاست ، نیلوفر مردانی چند سال سن دارد ، نیلوفر مردانی متولد چه سالی است ، نیلوفر مردانی اسکیت niloufar mardani

نیلوفر مردانی کیست

نیلوفر مردانی ورزشکار اسکیت سرعت اهل ایران و عضو تیم ملی اسکیت سرعت ایران است. او سابقهٔ حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ و مسابقات قهرمانی جهان اسکیت سرعت با تیم ملی ایران را دارد. آخرین مقام قهرمانی کسب‌شده از سوی مردانی، جایگاه نخست در مسابقات اسکیت ترکیه در سال ۲۰۲۲ بوده است .

نیلوفر مردانی دختر اسکیت باز بیوگرافی نیلوفر مردانی اسکیت زنان

بیوگرافی و زندگینامه نیلوفر مردانی

نیلوفر مردانی متولد ۱۹ اسفند ۱۳۷۲ است و از ۹ سالگی فعالیت در ورزش اسکیت را آغاز کرده‌است.

مردانی در سال ۲۰۰۹ به‌عنوان عضو تیم ملی اسکیت ایران به رقابت‌های قهرمانی جهان در کلمبیا اعزام شد و در رشتهٔ ۲۰۰ متر جوانان جایگاه ۲۵، و در رشتهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر جاده‌ای رتبهٔ یازدهم را کسب کرد. او در همان سال به مسابقات قهرمانی آسیا در چین نیز اعزام شد و در رشتهٔ ۴۲ کیلومتر نوجوانان با ثبت زمان ۱:۱۷:۰۶٫۰۹۶ جایگاه ۲۸ را به‌دست آورد و در سال بعد در مسابقات قهرمانی آسیا در رشته‌های ۱٬۰۰۰ و ۱۵٬۰۰۰ متر به مقام پنجم، و در رشتهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر به مقام ششم دست یافت.

او در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ در تیم ملی ایران حضور داشت و در رشتهٔ ۱۰٬۰۰۰ متر حذفی مقام هشتم را کسب کرد و در سال ۲۰۱۱ نیز پس از پیوستن به تیم ملی، در مسابقات قهرمانی اسکیت سرعت جهان حضور یافت و در مادهٔ ۲۰٬۰۰۰ متر حذفی مجدداً جایگاه هشتم را کسب کرد.

مردانی یک بار در سال ۱۳۹۷ در مسابقات انتخابی تیم ملی اسکیت، در دو رشتهٔ ۲۰٬۰۰۰ متر جمعی و ۱٬۰۰۰ متر سرعت قهرمان ایران شده‌است. او در سال ۱۴۰۰ برای حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۲۲ به اردوی تیم ملی دعوت شد.

او در نوامبر ۲۰۲۲ در مسابقهٔ اسکیت آزاد ترکیه موفق به کسب مقام نخست شد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ