خدیجه کریمی کیست +عکس

3

خدیجه کریمی مدیرکل امور بین الملل معاونت ریاست جمهوری در امور زنان در نشست ویژه شورای حقوق بشر:

ادعاها و دلسوزی های آلمان که تامین کننده سلاح های شیمیایی برای رژیم صدام جهت استفاده علیه مردم ایران بوده و موجب شهادت و مجروحیت بیش از ۱۰۰ هزار نفر ایرانی شده، غیرواقعی و ریاکارانه است.

پس از فوت خانم مهسا امینی، تمام مسئولین عالی رتبه و نهادهای مرتبط در جمهوری اسلامی ایران با فوریت و جدیت اقدامات لازم برای بررسی تمام ابعاد این حادثه را انجام دادند. اما مداخلات عجولانه برخی از مقامات غربی و دروغ های رسانه ای، اعتراضات مسالمت آمیز اولیه در ایران را به سمت خشونت و اقدامات تروریستی سوق داد.

خدیجه کریمی

رسانه های فارسی زبان مستقر در آمریکا و انگلیس، نقش برجسته و پررنگی در جهت دادن و هدایت خشونت ها و اغتشاشات داشتند و به صورت علنی، خشونت و اغتشاش را تبلیغ می کردند.

شبکه هایی مثل اینستاگرام، توییتر و واتساپ نیز با ایجاد حساب های کاربری غیرواقعی با پراکندن اخبار جعلی در خصوص حوادث ایران، سعی در تحریک احساسات عمومی و تشدید خشونت ها و اغتشاشات داشته و دارند.

آنانی که ادعای پرچمداری حقوق بشر میکنند، زندگی زنان و کودکان ایرانی را از طریق تحمیل و اجرای تحریم های یکجانبه و حمایت از فعالیت های تروریستی علیه آنان هدف گرفته اند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 3 )
  1. مهدی می گوید

    مدرک تحصیلیش چیه؟

  2. علی می گوید

    از دوستان هستند.
    مورد تاییدند.
    چون همه عزیزان و نزدیکان بمدرک تحصیلی نیاز نیست.
    از خود مانند.

  3. شریفی می گوید

    وقتی اینترنشنال رو نگاه میکنی میگی تا دو ساعت دیگه ایران نابود میشه بی شرفها فقط دارن تبلیغ ضد نظام میکنن اونم به دروغ