دروازه بان ایران مقابل امریکا کیست

0

دروازه بان ایران مقابل امریکا کیست

دروازه‌بان تیم ملی در بازی ایران – آمریکا مشخص شد

تیم ملی فوتبال کشورمان امشب در سومین بازی گروهی به مصاف آمریکا می‌رود. این بازی از ساعت ۲۲:۳۰ در استادیوم الثمامه آغاز می‌شود.

بر اساس خبرهای رسیده از اردوی تیم ملی در بازی امشب علیرضا بیرانوند در درون دروازه تیم ملی قرار می گیرد و با گارد بازی خواهد کرد.

ترکیب تیم ملی در دیدار با آمریکا همان ترکیب بازی با ولز خواهد بود و یکی از تغییرات بازگشت علیرضا بیرانوند به ترکیب تیم ملی است. این موضوع از قبل هم قابل پیش بینی بود به این خاطر که علیرضا با تمریناتی که انجام داده بار دیگر به شرایط آرمانی خود بازگشته است. از سویی فیفا هم مجوز بازی او را در دیدار با آمریکا صادر کرده است.

دروازه بان تیم ملی ایران ترکیب تیم ملی ایران

این تغییر در ترکیب تیم ملی در حالی رخ می دهد که سید حسین حسینی در بازی با ولز نمایش خوبی در چارچوب دروازه تیم ملی داشت. از سویی باید قبول کرد که علی بیرو مرد شماره یک تیم ملی بوده و حال که از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده طبیعی است به چارچوب دروازه تیم ملی برگردد.

تغییر دیگری که در ترکیب تیم ملی پیش بینی می شود بازی کریم انصاری فرد به جای سردار آزمون است. کریم انصاری فرد روز گذشته در کنفرانس خبری پیش از بازی هم شرکت کرد. گفته می شود سردار آزمون به دلیل مصدومیت از ابتدا در ترکیب تیم ملی به میدان نخواهد آمد.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ