پرفروش ترین رنگ کوییک (بهترین رنگ کوییک آر)

2

پرفروش ترین رنگ کوییک ، بهترین رنگ کوییک آر ، کدام کوییک R در بازار پرطرفدارتر و گران تر است ، پرفروش ترین مدل کوییک ، پر فروش ترین رنگ کوییک r ، پرفروش ترین رنگ ماشین کوییک

پرفروش ترین رنگ کوییک در بازار کدام است

کوییک در تیپ‌های مختلف دنده‌ای معمولی، اتوماتیک پلاس، آر، آر پلاس و اس به بازار آمده که در مدل اس تغییراتی در ظاهر و بخش فنی تجربه کرده است. اما با توجه به کم‌تیراژ بودن مدل S، اگر بخواهیم در حال حاضر معروف ترین، رایج‌ترین و کامل‌ترین تیپ کوییک را معرفی کنیم، باید از مدل آر نام ببریم. کوییک آر ابتدا در کارخانه سایپا تولید می‌شد. اما مدتی است که سالن تولید بدنه و اتاق محصولات نیسان در پارس‌خودرو، پس از ۸ سال احیا و دستخوش به روزرسانی در قسمت تجهیزات و… شده است.

پیشرانه کوییک حتی در حالت اضافه‌شدن سرنشینان و با کولر روشن نیز پاسخگوی نیاز مشتری است. از سوی دیگر، در حالی‌که رقیب پرسابقه کوییک در محدوده ۳۰۰ میلیون تومان در بازار قیمت‌گذاری می‌شود، کوییک در سگمنت ۲۰۰ میلیون تومان قرار داشته و سابقه مشکلاتی مانند سوختن واشر سرسیلندر را نیز ندارد در حال حاضر این سالن به بخش تولید بدنه و اتصال قطعات فلزی کوییک برای ساخت اتاق این هاچبک کراس اقتصادی تبدیل شده است. پیش از این، ساخت بدنه و اتاق کوییک آر توسط سایپا انجام می‌شد و از مرحله رنگ آمیزی به بعد، کارکنان واحد تولید پارس‌خودرو فعالیت می‌کردند. اما حالا جوشکاری اجزای فلزی کوییک آر برای تولید اتاق این خودرو به شرکت پارس خودرو سپرده شده است. همین اتفاق باعث شده است بسیاری کارشناسان کیفیت مونتاژ کوییک آر را بالاتر از کوییک معمولی بدانند.

از سوی دیگر، در دوران برجام شاهد بودیم که شرکت پارس‌خودرو، برلیانس سی۳ یا همان H۳۲۰ کراس را به سبد محصولاتش اضافه کرد. حضور این خودرو در خط تولید پارس خودرو باعث شد تا این خودروساز به فناوری رنگ آمیزی دوگانه بدنه مجهز شود و بتواند خودروهای تولیدی را با بدنه دو رنگ عرضه کند. اما با شروع تحریم‌ها تولید این خودروها متوقف شد.

پس از مدتی در نیمه دوم سال ۹۸ از این تکنولوژی خط رنگ پارس‌خودرو برای رنگ‌آمیزی کوییک R استفاده شد و امروز این خودرو با بدنه دو رنگ در پارس خودرو تولید می شود. بر اساس گزارش‌های فنی و کیفی معتبر، خط رنگ پارس‌خودرو یکی از به‌روزترین خطوط رنگ‌آمیزی خودرو در کشور است و با استاندارد کمپانی‌هایی مانند رنو و نیسان مطابقت دارد.

کابین کوییک R شباهت زیادی به کابین ساینا دارد، اما در مدل R پلاس شاهد استفاده از غربیلک فرمان دی‌کات و دکمه‌دار و مانیتور در مرکز داشبورد هستیم که نسبت به نسخه معمولی، زیباتر و به‌روزتر به نظر می‌رسد. فهرست آپشن‌های ایمنی و رفاهی کوییک شامل مواردی ازجمله دو عدد ایربگ، تهویه دیجیتالی، سنسور دنده‌عقب، شیشه‌های کناری برقی، رینگ آلومینیومی، آینه برقی، دماسنج، بلوتوث، تنظیم الکتریکی ارتفاع چراغ، صندلی‌های تاشو عقب و… می‌شود.

کوییک در بخش فنی شباهت فراوانی با ساینا دارد و از همان پیشرانه ۱.۵ لیتری ۸ سوپاپ بهره می‌برد؛ پیشرانه‌ای که می‌تواند ۸۷ اسب بخار قدرت و ۱۲۸ نیوتن‌متر گشتاور تولید کند و البته در کوییک اس مجهز به دریچه گاز برقی و سیستم برق و الکترونیک یکپارچه (BCM) است.

کوییک آر r پرفروش ترین های بازار پرفروش ترین خودرو

فرهنگ خرید خودروهای رنگی به دلیل چند دهه تولید خودرو با رنگ های محدود هنوز جا نیفتاده است. به همین دلیل خودروهای رنگی متقاضی کمتری دارند.

در حال حاضر ۲ مدل خودرو سایپا کوییک R صفر کیلومتر در بازار راحت پیدا می شود که یکی کوییک R سفید با سقف قرمز و دیگری خودرو کوییک R سفید با سقف مشکی است.

در بازار خودرو کوییک R دوم یعنی بدنه سفید با سقف مشکی طرفدار بیشتری دارد و به همین دلیل با قیمت بالاتری به فروش می رسد. در حالی که قیمت هر دو خودرو در کارخانه یکسان است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

نظرات شما ( 2 )
  1. ناشناس می گوید

    کوییک سفید قرمز خیلی خوشکلترو اسپرتر از سفید مشکیه البته نظر منه

  2. سعید می گوید

    کوبیک فقط نسخه معمولی اون
    با توجه به شرایط نگهداری درکشور
    وزود از فرم افتادن خودروی رنگی
    ونبود نقاش ماهر بعد از تصادف وهزینه بیشتر
    وهم رنگ نبودن ستون ها با سقف
    نسخه دو رنگ ان واقعا زشته