اکرم بیرانوند قبل از عمل زیبایی +عکس باورنکردنی

1

عکس باورنکردنی اکرم بیرانوند قبل از عمل زیبایی و بعد از عمل زیبایی

چهره و صورت جدید اکرمهمسر علیرضا بیرانوند قبل و بعد عمل زیبایی

چهره جدید همسر علیرضا بیرانوند بعد از عمل حاشیه ساز شده و بحث های زیادی درباره آن میشود. علیرضا بیرانوند دروازه بان محبوب کشورمان که یکی از بی حاشیه ترین بازیکنان فوتبال هم هست، به دلیل سختی های که کشیده و زندگی ساده اش بسیار مورد توجه و علاقه مردم است. اما به تازگی تغییرات چهره همسر او بعد از عمل های زیبایی که انجام داده بسیار سر و صدا کرده است.

همسر علیرضا بیرانوند بیوگرافی علیرضا بیرانوند اینستاگرام علیرضا بیرانوند اکرم بیرانوند

همسر علیرضا بیرانوند، اکرم بیرانوند دختر عموی اوست. که بیرانوند بعد از سه سال توانسته عمویش را راضی کند و با او ازدواج کند. در ادامه چهره جدید همسر بیرانوند بعد از عمل را میبینید.

بیرانوند درباره ازدواجش میگوید که زمانی از روستا برای رفتن به مدرسه به شهر آمد شبها به خانه عمویش میرفت و در آنجا رفته رفته به دختر عمویش علاقمند شد و زمانی به سن ۱۸ سالگی رسید از پدر و مادر خود خواست که به خواستگاری دختر عمویش بروند و او را خواستگاری کنند اما عمویش پاسخ منفی داد.

بیرانوند میگوید البته حق داشتند چون ما از نظرمالی بسیار وضعیت بدی داشتیم و عمویم نمیتوانست دخترش را به من که هیچ پول و شغلی نداشتم بدهد اما در نهایت وقتی قراردادم ۸۰ میلیون شد با ازدواج من موافقت کردند و البته دختر عمویم به من نی علاقمند بود ولی به دلیل مخالفت پدرش نمیتوانست مقاومتی کند.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. a.bromand می گوید

    نظر ما اینه که این همه پول مفت به این … بی جنبه ندید پول مفت میدن عمل زیبایی میکنن این ناشکریه دخالت تو کار خداوند تبارک وتعالی هست پول بیت المال جایی دیگه خرج بشه نه دماغ و لب و چونه و صورت بکوبن از نو بسازن