اجاره قاتل برای تصاحب بیمه عمر یک و نیم میلیارد تومانی همسر

0

ساتین نیوز: کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس‌هایی با آن‌ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می‌رسید.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از فرارو، همزمان با دستگیری قاتل اجاره ای و اعتراف وی به قتل پزشک طب سنتی، راز این جنایت که از سوی همسر مقتول طراحی شده بود، فاش شد. شامگاه سه شنبه ۲۹ شهریور زنی در تماس با پلیس از قتل شوهرش خبر داد و گفت: به دنبال بچه هایم رفته بودم، اما زمانی که با بچه ها وارد خانه شدیم، با دیدن جسد خونین شوهرم وحشت کردم و با پلیس و اورژانس تماس گرفتم.

وقتی تیم جنایی به محل حادثه رفت، مشخص شد مقتول پزشک طب سنتی بوده که با ضربات چاقو به قتل رسیده بنابراین به دستور بازپرس میثم حسین پور تحقیقات آغاز شد و در ادامه کارآگاهان دریافتند مقتول وضع مالی خوبی دارد. او سال ها قبل از همسر اولش جدا شده و سه سال پیش با فرنوش آشنا شده و با او ازدواج کرده بود.

بررسی ها نشان می داد سارقان با شکستن توپی در خانه وارد شده و نقشه خود را اجرا کرده اند. از طرفی خانه بهم ریخته و مقدار زیادی طلا و سکه به سرقت رفته بود. اما در ادامه تحقیقات مشخص شد شکستن قفل در صحنه سازی و این موضوع تنها برای تغییر مسیر تحقیقات بوده است.

بیمه عمر میلیاردی

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت در ادامه پی بردند که فرنوش، همسر مقتول، با دو مرد ناشناس مدام در تماس بوده و شب جنایت نیز تماس هایی با آن ها داشته است. از سوی دیگر مشخص شد مقتول مدتی قبل بیمه عمر شده بود و مبلغ یک میلیارد و نیم هزینه بیمه عمر بعد از مرگ به همسرش می رسید. این در حالی بود که فرنوش با همسرش اختلاف زیادی داشت و در تحقیق از همسایه ها آن ها این موضوع را تأیید کرده بودند.

با کنار هم قرار دادن اطلاعات و مدارک، پازل این معمای جنایی تکمیل و احتمال دست داشتن فرنوش در قتل همسرش پررنگ شد. بدین ترتیب پس از هماهنگی های قضایی زن جوان بازداشت شد.

او که ابتدا منکر قتل بود، زمانی که در مقابل مدارک پلیسی قرار گرفت راز قتل همسرش را برملا کرد. او مدعی شد که با وساطت مردی معتاد، فردی را اجیر کرده تا همسرش را به قتل برساند.

سرهنگ مرتضی نثاری، معاون جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت در رابطه با این خبر گفت: با اعتراف زن جوان، مرد معتاد و عامل این جنایت بازداشت شدند.

متهمان به دستور بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت قرار داده شده و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

گفتگو با قاتل اجاره ای

متهم مردی متأهل و دارای فرزند است، می گوید قرار بود ۲۰۰ میلیون تومان بگیرد تا آدم بکشد، اما فقط ۴۰ میلیون تومان گرفته و بقیه پول را همسر مقتول به او پرداخت نکرده است.

چطور با فرنوش آشنا شدی؟

فرنوش، شرکت بیمه دارد و یکی از دوستانم به نام بابک وقتی برای بیمه شخصی به شرکت او مراجعه کرده بود، با او آشنا شد. بابک اعتیاد به مواد مخدر دارد. یکبار که بابک به شرکت بیمه رفته بود، فرنوش به او پیشنهاد داده که همسرش را به قتل برساند. اما بابک مدعی می شود که به خاطر اعتیاد نمی تواند این کار را انجام دهد، ولی کسی را معرفی می کند که این نقشه را اجرا کند.

و آن شخص شما بودید؟

بله، چون من وضع مالی مناسبی نداشتم زمانی که بابک موضوع را مطرح کرد، اول قبول نکردم، چون کشتن برایم سخت بود. اما وسوسه مالی باعث شد تا در نهایت قبول کنم که پزشک طب سنتی را به قتل برسانم.

چقدر گرفتید؟

مبلغی که توافق کرده بودم ۲۰۰ میلیون تومان بود. اما ۴۰ میلیون تومان به صورت علی الحساب گرفتم و قرار بود مابقی را بعد از قتل دریافت کنم که فرنوش با بهانه های مختلف این پول را به من نداد.

نقشه قتل را چطور اجرا کردی؟

یک ماه قبل از جنایت تصمیم به قتل گرفتیم تا اینکه شب حادثه، زمانی که هاشم هنوز در مطبش بود من وارد خانه شده و زمانی که مقتول وارد خانه شد من پشت پرده مخفی شدم. همسرش هم در خانه بود. دقایقی که گذشت، وقتی مقتول سرگرم کاری شد من بیرون آمده و با ضربه چاقویی که به همراه داشتم، به او ضربه زدم و فرار کردم. بعد از قتل فرنوش به دنبال فرزندانش رفت تا با آن ها به خانه برگردد و شاهدی برای بی گناهی خودش داشته باشد.

اختلاف فرنوش با همسرش چه بود؟

دقیق نمی دانم، اما آن طور که به من گفته بود، فرنوش همسرش را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان بیمه عمر کرده بود که با مرگ همسرش این پول به او می رسید.

مرد نانوا مظنون به قتل همسر

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ