آموزش ۵+۱ تکنیک رنگ مو جدید در دوره آموزش رنگ مو گل گیس!

1

موها نقش مهمی در زیبایی و جذابیت افراد دارند و انتخاب یک رنگ موی لاکچری و زیبا می‌تواند زیبایی هرکسی را دو چندان کند. خیلی افراد فکر می‌کنند که می‌توانند به راحتی و بدون تخصص موهای خود و دیگران را رنگ کنند؛ اما شما برای این که بتوانید انواع رنگ مو فانتزی، هایلایت، ترکیب رنگ مو و… را به خوبی و حرفه‌ای انجام دهید؛ باید حتما دوره آموزش رنگ مو را بگذرانید تا مهارت کافی را در این زمینه کسب نمایید. در این مطلب قصد داریم درباره انواع تکنیک‌های رنگ مو، دوره تخصصی آموزش رنگ مو و راه‌های رسیدن به درآمد بالا از این کار صحبت کنیم. پس با ما همراه باشید.

انواع تکنیک رنگ مو

روش‌های مختلف و متنوعی از رنگ مو وجود دارند که هر یک زیبایی و جذابیتِ خاصِ خود را به موهای شما می‌بخشند. شما باید با توجه به رنگ پوست و جنس موهای مشتریان و سلیقه آنها، بهترین و مناسب ترین روش رنگ مو را انتخاب کنید. برخی از پرطرفدارترین تکنیک‌های رنگ مو عبارتند از:

هایلایت مو هایلایت بیبی لایت سامبره دوره آموزش رنگ مو دکلره اسپلش لایت تکنیک‌های رنگ مو بالیاژ آمبره

هایلایت مو

امروزه یکی از محبوب ترین تکنیک‌های رنگ مو، هایلایت مو می‌باشد. هایلایت مو به این معناست که بخش‌هایی از موی سر را از بقیه بخش‌های آن روشن تر می‌کنند تا این تضاد رنگ، ظاهر زیبایی به مشتریان ببخشد. جالب است بدانید هایلایت مو باعث می‌شود حجم موهای افراد بیشتر به نظر برسد. انجام یک هایلایت زیبا و جذابی یک کار تخصصی است که به آموزش حرفه‌ای نیاز دارد.

هایلایت بیبی لایت

در این تکنیک که عمدتا روی موهای اطراف صورت انجام می‌شود؛ مو را در تناژ نزدیک رنگ موی اصلی هایلایت می‌کنند. در هایلایت بیبی لایت مثل زمانی که نور به موهای بچه‌ها می‌خورد و بخشی از مو روشن تر دیده می‌شود؛ موهای هایلایت شده یک زیبایی طبیعی به افراد می‌بخشند.

دکلره اسپلش لایت

در این روش که نوعی هایلایت است؛ قسمت‌هایی از مو را که با دکلره هایلایت شده با یک رنگ مو فانتزی ( معمولا رنگ‌های جیغ) رنگ می‌کنند تا ظاهر جذاب تری پیدا کند. در تکنیک دکلره اسپلش لایت، آرایشگر می‌تواند از خلاقیت خود استفاده کرده و بسته به شکل صورت فرد، بخش‌های منظم یا نامنظمی از مو را اسپلش لایت کند.

هایلایت مو هایلایت بیبی لایت سامبره دوره آموزش رنگ مو دکلره اسپلش لایت تکنیک‌های رنگ مو بالیاژ آمبره

بالیاژ

بالیاژ نوعی تکنینک هایلایت مو فرانسوی است. برای بالیاژ مو دسته‌های مو را با فویل جدا کرده و هایلایت می‌کنند. ریشه مو در این روش رنگ نمی‌شود در نتیجه نیاز به ریشه گیری با گذر زمان ندارد. بالیاژ معمولا جذابیتی طبیعی به موها می‌دهد و چون با دست انجام می‌شود ( نه با کلاه) ظرافت خاصی دارد.

 آمبره

یکی از انواع رنگ مو فانتزی و جذاب، رنگ موی آمبره است. در این تکنیک رنگ مو، موها در قسمت ریشه تیره تر بوده و به تدریج تا رسیدن به ساقه و نوک موها روشن تر می‌شوند. جذابیت بالای این مدل رنگ مو باعث شده که خانم‌ها علاقه خاصی به آن نشان دهند. در صورتی که رنگ ساقه موی مشتری تیره نباشد، آرایشگرها باید ابتدا ساقه مو را تیره تر کنند. معمولا موها را برای آمبره به ده قسمت تقسیم می‌کنند و آن‌ها را روی یک صفحه صاف باز کرده و رنگ می‌کنند.

سامبره

تکنیک رنگ موی سامبره نیز نوعی از آمبره است که در آن تفاوت بخش‌های مختلف رنگ مو کمتر ملموس است و رنگ حالت به مراتب طبیعی تری دارد. برخی از محبوب ترین انواع سامبره عبارتند از سامبره کاراملی، سامبره موکا و سامبره بلوند که با زیبایی خاصی که به موها می‌دهند؛ توانسته‌اند طرفداران بسیار زیادی در طیف‌های سنی مختلف پیدا کنند.

هایلایت مو هایلایت بیبی لایت سامبره دوره آموزش رنگ مو دکلره اسپلش لایت تکنیک‌های رنگ مو بالیاژ آمبره

دوره آموزش رنگ مو

رنگ کردن مو کاری تخصصی است که نیاز به مهارت و دانش حرفه‌ای دارد. برای این که بتوانید هر یک از انواع تکنیک‌های رنگ مو را به درستی انجام دهید، نیاز به اطلاعات تئوری و تجربه کار دارید. در نتیجه، بهترین کار این است که در دوره آموزش رنگ مو شرکت کنید تا هم رنگ کردن مو با تکنیک‌های مختلف را یاد بگیرید و هم با انواع رنگ مو ترند آشنا شوید. در دوره آموزش هایلایت مو شما با نحوه انتخاب بهترین هایلایتر و نحوه هایلایت مو با کلاه آشنا شده و نحوه دکلره مو و کاربرد انواع رنگ مو فانتزی ( مانند رنگ موی بنفش، آبی و… ) را زیر نظر متخصصان با تجربه خواهید آموخت.

متخصص حرفه‌ای رنگ مو کیست؟

متخصص حرفه‌ای رنگ مو کسی است که هم دانش و مهارت کافی در زمینه اجرای انواع متدهای رنگ مو، دکلره مو، هایلایت و… داشته باشد و هم با انواع رنگ مو ترند آشنا باشد. به علاوه، یک متخصص رنگ مو باید تجربه کافی در زمینه رنگ کردن موها داشته باشد تا بتواند بهترین و مناسب ترین تکنیک رنگ مو را با توجه به رنگ پوست، حالت صورت و اندازه موهای مشتری انتخاب و اجرا کند.

چطور در رنگ مو حرفه‌ای شویم؟

با توجه به این که انواع رنگ مو طرفداران زیادی دارد؛ بازار کار متخصصان حرفه‌ای رنگ مو همیشه عالی است. برای این که بتوانید در زمینه رنگ مو حرفه‌ای شوید، نکاتی وجود دارد که باید به آن‌ها دقت کنید.

گرفتن مدرک معتبر

یکی از مهم ترین مواردی که می‌تواند به شما برای درآمد زایی در لاین آرایشگری رنگ مو کمک کند؛ این است که مدرک معتبر آن را داشته باشید. مدرک معتبر مانند مدرک فنی حرفه‌ای گواهی می‌کند که شما دوره‌های تخصصی رنگ مو را با موفقیت طی کرده و می‌توانید انواع مختلف خدمات مربوط به آن را به مشتریان خود ارائه دهید. برای این کار شما باید از طریق آموزشگاه‌های تخصصی آرایشگری زنانه فنی حرفه‌ای اقدام کرده و پس از گذراندن یک دوره آموزشی زیر نظر اساتید این رشته‌ها، مدرک معتبر خود را دریافت کنید.

هایلایت مو هایلایت بیبی لایت سامبره دوره آموزش رنگ مو دکلره اسپلش لایت تکنیک‌های رنگ مو بالیاژ آمبره

شرکت در دوره کارآموزی و کسب تجربه

در ادامه، شما نیاز به تمرین و کسب تجربه دارید تا بتوانید مهارت خود را در عمل افزایش دهید. در نتیجه بهتر است در یک دوره کارآموزی شرکت کنید و تمرین مداوم داشته باشید.

داشتن خلاقیت و به روز بودن

رنگ موی ترند و مد روز و همچنین تکنیک‌های رنگ مو مدام در حال تغییر است. برای این که مشتری‌های جدید جذب کنید و مشتری‌های قدیمی خود را از دست ندهید، باید دائما دانش خود را به روز کنید. در کنار این، داشتن خلاقیت در کار رنگ مو بسیار لازم و ضروری است. شما می‌توانید با کار خلاقانه و استفاده از رنگ‌های به روز و ترند، مشتری‌های زیادی را جلب کنید.

گل گیس بهترین آموزشگاه برای آموزش رنگ مو

آموزشگاه آرایشگری گل گیس جزو  بهترین و معتبرترین آموزشگاه‌ آرایشگری زنانه در تهران است که سالهاست با استفاده از بهترین مربی‌های فوق حرفه‌ای و بین المللی، با کیفیت ترین و به روز ترین آموزش رنگ مو را به هنرجویان (از مبتدی تا حرفه ای) ارائه می‌دهد و آن‌ها را برای ورود به بازار کار آماده می‌کند. از جمله مزایای آموزشگاه آرایشگری گل گیس که آن را از سایر آموزشگاه‌ها متمایز می‌کند عبارتند از:

  • استفاده از اساتید حرفه‌ای و باتجربه
  • دارای بیش از ۱۵ سال تجربه آموزشگاه آرایشگری
  • ارائه مدرک معتبر و بین المللی فنی و حرفه ای
  • برگزاری کلاس‌های آموزشی آرایشگری به دو صورت تئوری و عملی
  • امکان آموزش آنلاین علاوه بر حضوری
  • امکان رزرو دوره‌های حضوری و مشاهده آنی دوره‌های آنلاین با پرداخت امن
  • برگزاری کلاس‌های آموزش آرایشگری با رفع اشکال رایگان برای ورود به بازار کار
  • مواد رایگان حین آموزش اکثر دوره

شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره آموزش رنگ مو و ثبت نام به سایت آموزشگاه گل گیس به آدرس https://golgisamoz.com مراجعه کنید و یا با شماره‌های ۷۷۷۲۹۶۸۲ و ۰۹۱۲۰۰۴۱۵۸۲ تماس بگیرید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. dina می گوید

    سلام و ممنون عالی بود. فقط کاش حدود هزینه دوره رنگ مو رو می دونستم… از کجا می شه فهمید