اینترنت یکساله همراه اول ۱۲۰ گیگ

1

اینترنت یکساله همراه اول ۱۲۰ گیگ ، کد اینترنت یکساله همراه اول ۱۲۰ گیگ

اینترنت یکساله همراه اول ۱۲۰ گیگ چی شده؟

بسته های اینترنت بلند مدت دارای رزرو خودکار است و پس از پایان هر بسته مجدد فعال می شود. این بسته ها در دو صورت تمام می شوند:۱. پایان مدت اعتبار بسته. ۲. پایان حجم  بسته. تمدید خودکار بسته های همرا ه اول در دوشکل می باشد:

تمدید خودکار زمانی: این قابلیت مربوط به بسته  های ماهانه همراه اول است که پس از گذشت مدت زمان بسته، به صورت خودکار تمدید خواهند شد. با ارسال کد دستوری#۱۸*۱۰۰* می توانیم تمدید خودکار را لغو کنیم.

تمدید خودکار حجمی: با تمام شدن حجم بسته های ماهانه همراه اول، این بسته ها به صورت خودکار تمدید حجمی می شوند (حتی اگر حجم هدیه صبحانت باقی مانده باشد) .می توانیم با ارسال کد دستوری #۱۸*۱۰۰* تمدید خودکار را لغو کنیم.

بسته اینترنت یکساله اینترنت همراه اول

نکته: البته مخابرات کد خرید بسته اینترنت همراه اول آلفا یکساله را کمی محدود کرده به طوری که بسیاری از طرح آن برداشته شده است اما به هر حال تعدادی از آنها اکنون قابل دسترس است.

متاسفانه پس از تغییراتی که اپراتورهای تلفن همراه از ابتدای سال اعمال کردند، بسته‌های پر حجم از میان بسته‌های اینترنت حذف شد و به این ترتیب حالا پر حجم ترین بسته همراه اول ، بسته ۴ ماهه ۱۵ گیگابایتی است. این در حالی است که همراه اول در سال گذشته بسته های پر حجم ۷۰ گیگابایتی را ارائه می‌داد.

حجم بسته

مدت زمان بسته

قیمت 

کد دستوری

۱۵ گیگابایت  چهار ماهه ۶۲.۰۰۰ ۴۳۲#*۱۰۰*
۱۲ گیگابایت دو ماهه ۴۶.۰۰۰ ۴۱۲#*۱۰۰*

ساتین

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

1 نظر
  1. کل‌علی می گوید

    س‍………………………….‍لام بر همه عزیزان

    کارتون عاااااااااااااااالی‌اند

    واقعا از تموم کارمندان همراه اول
    ..و.ن.د.ه.ت.ر -و- ….. تر هستید ❤️❤️