بررسی جاروبرقی رباتیک شیائومی

0

گردگیری و تمیز کردن خانه می تواند کاری سخت و چالش برانگیز به نظر برسد. مخصوصا اگر محیط خانه شما بزرگ و گسترده باشد. استفاده طولانی از جاروبرقی های معمولی حتی می تواند مشکلاتی مانند کمر درد و آرتروز را هم به همراه داشته باشد. از این رو شیائومی از نسل جدیدی از جاروبرقی های خود تحت عنوان جاروبرقی رباتیک رونمایی کرده است. این محصول بعد از معرفی به بازار طرفداران بسیار زیادی را در سراسر جهان پیدا کرد. از این رو ما در این مطلب قصد داریم تا به صورت کامل دست به بررسی جاروبرقی رباتیک شیائومی بزنیم.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

جاروبرقی های رباتیک شیائومی، نسل جدیدی از جاروبرقی ها

نسل جدیدی از جاروبرقی های موجود در بازار، جاروبرقی های رباتیک هستند. در این مدل از جاروبرقی ها دیگر نیازی نیست تا کنترل آن ها را یک فرد به صورت مداوم به عهده داشته باشند. چنین تجهیزاتی می توانند بعد از روشن شدن، خودشان بدون نیاز به نظارت، عملیات جارو زدن و تمیز کردن منزل را به عهده بگیرند. چنین جاروبرقی های رباتیکی در حالی که شما مشغول استراحت هستید، همه جای خانه شما را در سریع ترین زمان ممکن و با قدرتی مثال زدنی به عهده می گیرند.

برند شیائومی از نسل جدیدی از جاروبرقی های رباتیک خود رونمایی کرده است که دارای مکش بسیار زیادی بوده و باتری آن ها نیز از سایر رقبای موجود در بازار، طول عمر بیشتری دارد. این مدل از جاروبرقی های رباتیک با اکوسیستم شیائومی سازگار بوده و به همین دلیل می توان کنترل آن ها را به وسیله اپلیکیشن های شیائومی به عهده گرفت. اما اجازه دهید تا بررسی جاروبرقی رباتیک شیائومی را به صورت جزء به جزء ادامه دهیم.

طراحی منحصر به فرد و جذاب

اولین نکته ای که ممکن است چشم شما را بعد از دیدن جاروبرقی رباتیک برند شیائومی بگیرد، طراحی زببا و هوشمندانه این محصول است. این مدل از جاروبرقی های دارای یک طراحی گرد بوده که به آن ها قدرت عمل و عکس العمل بالایی را خواهد داد. از این رو به سادگی در همه جای محیط به حرکت درآمده و به راحتی موانع را دور خواهند زد. از سوی دیگر، در ساخت این محصول از باکیفیت ترین مواد و متریال استفاده شده که مقاومت و دوام آن را نیز ارتقا داده است.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

وجود ویژگی های فوق العاده

آن چیزی که جاروبرقی رباتیک شیائومی را از سایر رقبای خود برتر کرده است، ویژگی های فوق العاده و متمایز کننده آن است. برند شیائومی مدعی شده است که این مدل از جاروبرقی ها دارای مکشی برابر با ۱۸۰۰ پاسکال بوده که برای یک جاروبرقی رباتیک عددی بی نظیر به نظر می رسد. قدرت مکش این جاروبرقی رباتیک دارای ۳ حالت مختلف بوده که کاربران می توانند بسته به سلیقه و نیاز خود، آن را از طریق اپلیکیشن Mi home تنظیم کنند.

از سوی دیگر، این جاروبرقی سروصدای آزار دهنده بسیار کمتری داشته و طبق آزمایش ها، میزان صدای آن تنها ۶۴ دسی بل اندازه گیری شده است. البته که برند شیائومی برای اتقاء ویژگی ها و کیفیت محصول خود، از کمپانی NIDEC نیز برای ساخت قطعات کمک گرفته تا موجب شود تا مصرف کنندگان بیش از پیش به این محصول امیدوار باشند.

باتری قدرتمند و با ماندگاری بالا

اما اگر بخواهیم بررسی جاروبرقی رباتیک شیائومی را ادامه دهیم، بهتر است نگاهی به باتری آن نیز بیندازیم. برند شیائومی در این محصول خود از یک باتری لیتیوم یونی با ظرفیت ۵۲۰۰ میلی آمپر استفاده کرده است. از این رو اگر مصرف کننده این باتری را یک بار شارژ کند، می تواند بدون کوچکترین مشکلی به مدت ۲.۵ ساعت از این جاروبرقی رباتیک استفاده کند. نکته جالب توجه در این محصول آن است که اگر احساس کند که باتری آن رو به اتمام است، به صورت خودکار به سمت استند شارژ حرکت کرده و به محض اتصال، فرایند شارژ شدن آغاز خواهد شد.

البته باید اشاره داشت که اگر شما قصد استفاده از نهایت مکش را داشته باشید، طول عمر باتری این جاروبرقی رباتیک نیز کاهش پیدا خواهد کرد. با این وجود، جاروبرقی رباتیک شیائومی قادر خواهد بود تا با یک بار شارژ شدن کامل، محیطی به مساحت ۲۵۰ متر مربع را به سادگی تمیز کند. حتی اگر قبل از به اتمام رسیدن فرایند تمیز کردن محیط شارژ این جاروبرقی تمام شود، بعد از شارژ شدن، دقیقا از همان نقطه ای که کار خود را به پایان رسانده، آغاز خواهد کرد.

جاروبرقی رباتیک شیائومی

وجود یک مخزن زباله با ظرفیت بالا

این محصول دارای یک مخزن زباله با گنجایش ۴۲ لیتر است. از این رو قادر خواهد بود تا حجم زیادی از زباله ها  را جمع آوری کند. از سوی دیگر، برند شیائومی این مخزن زباله را به نحوی درون جاروبرقی رباتیک خود قرار داده است که به سادگی در دسترس کاربران خواهد بود. به همین دلیل شما می توانید به راحتی آن را بیرون آورده، تخلیه کرده و سپس درون آن قرار دهید. همچنین در این جاروبرقی شیائومی از یک سنسور استفاده شده که در زمان پر شدن مخزن زباله، هشداری را به کاربر ارائه می دهد.

ابعاد و اندازه استاندارد

در بحث بررسی جاروبرقی رباتیک شیائومی، این بار به ابعاد و اندازه این محصول خواهیم رسید. باید اشاره داشت که شرکت شیائومی این جاروبرقی رباتیک خود را فعلا تنها در رنگ سفید تولید و روانه بازار کرده است. از سوی دیگر، وزن بسیار مناسب این جاروبرقی که تنها ۳.۸ کیلوگرم است، به شما این اجازه را می دهد تا به سادگی آن را برداشته و جابه جا کنید. همچنین وجود یک اندازه استاندارد و طراحی گرد موجب شده تا این جاروبرقی به کورترین نقاط منزل شما نیز دسترسی داشته باشد.

سایر ویژگی های موجود در جاروبرقی رباتیک شیائومی

البته باید اشاره کرد که در این محصول از یک فیلتر حرفه ای و استاندارد استفاده شده تا تمامی گردوغبارهای جمع آوری شده را درون جاروبرقی نگهداری کند. همچنین طراحی آن به نحوی است که گردوغبار و زباله ها را به صورت دقیق به سمت قسمت مکنده ارسال کرده تا بدین صورت عملیات جاروزدن به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد. در ساخت این محصول از یک سری برس های کناری استفاده شده که تمامی گوشه و کنارهای منزل شما را جارو خواهد زد. قابلیت کنترل از طریق اپلیکشین های شیائومی نیز امکان تنظیم هرچه بهتر ویژگی ها را به شما خواهند داد.

 

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ