میوه مفید برای عارضه های لثه و التهاب آن

0

میوه مفید برای عارضه های لثه و التهاب آن ، برای گرمی لثه چی بخوریم ، چگونه ورم لثه را از بین ببریم ، برای رشد لثه چکار کنیم ، مکمل تقویت لثه ، رویاندن گوشت لثه ، محافظت از لثه ، مقاوم شدن لثه ها ، لثه شل شده

میوه مفید برای عارضه های لثه و التهاب آن

میوه نارس خرمالو به دلیل خاصیت قابض و جمع‌کننده‌ای که دارد برای درمان بیماری‌های گوارشی، اسهال خونی طولانی و مزمن، هضم غذا، سیستم تنفسی، نرم‌کردن سینه و گلو، برخی آسم‌ها، سلامت دهان و لثه‌ها مفید است.

مجله سلامت سلامت لثه ها سلامت دهان و دندان درمان سکسکه درمان خانگی سرفه با طب سنتی

میوه خرمالو برای درمان سکسکه هم مفید است. میوه رسیده آن خاصیت ملینی دارد و حالت پخته آن به عنوان مرهم نرم‌کننده دستگاه گوارش و رفع‌کننده یبوست است.

برگ‌های خرمالو به صورت جوشانده برای درمان تب و سرفه بسیار مفید است و می‌توان به عنوان یک تب‌بر طبیعی از آن استفاده کرد. گل میوه خرمالو به صورت دم کرده بهترین دارو برای درمان بیماری‌های معده و عارضه‌های تهوع و استفراغ است.

پوست درخت و چوب خرمالو نیز به دلیل خاصیت قابض آن اگر جوشانده و صاف شود، به عنوان مرهمی موضعی برای درمان زخم‌ها خواهد بود.

خرمالوی نارس درمانی برای عارضه‌های لثه و التهاب و خونریزی‌های آن است، زیرا خرمالو به دلیل خاصیت جمع‌کننده‌ای که دارد لثه را سفت و محکم می‌کند.

منبع : باشگاه خبرنگاران

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ