روایت عجیب قاتل از کشتن راننده خاور

0

ساتین نیوز: رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری مردی که با همدستی دو تن دیگر راننده یک دستگاه خاور را به قتل رسانده بودند، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از فرارو، سرهنگ علی ولیپور گودرزی در این باره گفت: آبان ماه سال جاری، مرگ مشکوک مرد جوانی روی تخت بیمارستانی در شرق تهران به کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران گزارش داده شد. با اعلام این خبر، تیمی از کارآگاهان زبده اداره دهم این پلیس راهی بیمارستان موردنظر شدند و تحقیقات میدانی را آغاز کردند؛ کارآگاهان با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو قرار گرفته و به قتل رسیده بود. ولیپور گودرزی ادامه داد: کارآگاهان در نخستین گام با بهره گیری از شیوه های کشف نوین جرم، متوجه شدند مقتول که راننده یک خاور بوده در یکی از خیابان های شرق تهران درحال جمع کردن شاخه های شکسته درختان بوده که هدف یک ضربه چاقو از ناحیه گردن قرار گرفته است.

وی در پایان گفت: بررسی های کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت نشان می داد، قاتل با دو دوست خود در حال گذر از خیابان با خودروی سراتو خود بودند که به پارک کردن خودروی خاور معترض شده و این موضوع درگیری مرگباری میان قاتل و مقتول را رقم زده است.

ادعای عجیب متهم اصلی تجاوز در مدرسه فوتبال مشهد

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ