آزادی پدر و پسر گروگان گرفته شده پس از ۳ ماه اسارت

0

ساتین نیوز: فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی‌های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از فرارو، فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان سراوان پدر و پسری که در آبان ماه گروگان گرفته شده بودند آزاد شدند. سردار محمد قنبری اظهارداشت: در پی گزارش یک فقره آدم ربایی پدر و پسر در آبان ماه سالجاری در یکی از محلات سراوان بلافاصله ماموران وارد عمل شدند.وی افزود: با حضور پلیس در محل مشخص شد افرادی مسلح و ناشناس و با تهدید سلاح پدر و پسری را با یک دستگاه پژو ربوده و از محل متواری شدند. فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: بررسی های اولیه ماموران حاکی از آن بود که آدم ربایان به دلیل یک سری اختلافات مالی این ۲ نفر را ربوده و به مکانی نامعلوم منتقل کرده اند.

وی تصریح کرد: تیم رسیدگی کننده به پرونده به منظور حفظ جان گروگان ها، تحقیقات گسترده ای را برای شناسایی محل نگهداری آن ها و دستگیری عاملان این اقدام شرارت آمیز آغاز کردند.

این مقام ارشد انتظامی سیستان و بلوچستان خاطر نشان کرد: سرانجام ماموران موفق شدند با انجام اقدامات اطلاعاتی ۶ نفر از افراد دخیل در گروگانگیری را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه آن ها را دستگیر و پدر و پسر گروگان گرفته شده را که در شهرستان همجوار نگهداری می شدند، آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

مرد قاتل، به حرمت امام علی (ع) بخشیده شد

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ