سان روف خودرو باعث مرگ کودک ۶ ساله بینوا شد

0

ساتین نیوز: پرواز ناگهانی خودروی پژو ۴۰۵ و سقوطش به مسیر مخالف در بلوار سدید بندرعباس منجر به تصادف با دو خودروی دیگر و مرگ کودکی ۶ ساله شد.

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساتین نیوز به نقل از خبرفوری، سرهنگ مجید صالح پور، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان هرمزگان در تشریح این خبر اظهار کرد: عصر پنجشنبه گذشته در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بریک فقره تصادف در محدوده پل روگذر نایبند شمالی بندرعباس بلافاصله مأموران پلیس راهنمایی و رانندگی به محل مورد نظر اعزام شدند.
با حضور پلیس در محل حادثه و بررسی های صورت گرفته، مشخص شد که یک دستگاه خودروی پژو۴۰۵ در مسیر شرق به غرب بلوار سدید در حال حرکت بوده که پس از انحراف و برخورد با جدول و تیر چراغ برق وسط بلوار ناگهان وارد مسیر مخالف شده و با دو دستگاه خودروی تیگو ۵ و پژو ۲۰۶ که درحال حرکت بودند، برخورد کرد.
وی با بیان اینکه علت تامه حادثه رانندگی توسط کارشناسان ترافیکی در حال بررسی است، ادامه داد: در حین وقوع این سانحه یک کودک ۶ ساله از سانروف خودرو تیگو به بیرون پرت شده و به دلیل شدت جراحات وارده در دم جان باخته و رانندگان هرسه خودرو مصدوم شدند که بوسیله آمبولانس اورژانس به بیمارستان انتقال یافتند.

حیله ننگین و دردسرساز زن ۴۰ ساله برای جوان ۲۵ ساله

پایگاه خبری ساتین نیوز را در شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ