آخرین مهلت ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

0

آخرین مهلت ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱ ، ثبت نام ایران خودرو تا کی ادامه دارد ، تا چه تاریخی می توان خودرو ثبت نام کرد ، ثبت نام ایران خودرو کی تمام می شود ، مهلت ثبت نام ایران خودرو تا چه تاریخی است

مهلت ثبت نام ایران خودرو بهمن ۱۴۰۱

ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از امروز پنجشنبه ۱۳ بهمن ماه با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

اجرای پیش فروش ایران‌ خودرو از امروز ۱۳ بهمن با عرضه چهار محصول آغاز می‌شود. ایران‌خودرو در اطلاعیه جدید خود اعلام کرده است که اجرای این طرح از امروز پنجشنبه (۱۳ بهمن ماه) با عرضه چهار محصول این شرکت با موعد تحویل چهارماهه تا یکساله و با اختصاص سود مشارکت عرضه آغاز می‌شود.

ثبت نام ایران خودرو

ثبت نام در طرح جدید فروش ایران خودرو از روز پنج شنبه مورخ سیزدهم بهمن ماه ۱۴۰۱ آغاز و تا روز شنبه بیست و دوم بهمن ماه ۱۴۰۱ ادامه خواهد داشت.

طرح مذکور از روز (پنجشنبه ۱۳ بهمن‌ ماه) به مدت ۱۰ روز آغاز می‌شود و تا ۲۲ بهمن ماه ادامه خواهد داشت. مشتریان حائز شرایط می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir برای ثبت‌نام اولیه و شرکت در قرعه‌کشی اقدام کنند.

زمان قرعه‌کشی سه روز پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در نظر گرفته شده است.

ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ